خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی گیلان تاکید کرد:

رستوران‌های گردشگری دارای مجوز حرمت ماه‌رمضان را نگه دارند

asdasd
کد خبر : ۳۷۹۰۵۷

در ماه مبارک رمضان به شرط تعطیلی بوفه‌های اغذیه از اذان صبح تا اذان مغرب مانعی برای فعالیت مراکز ورزشی به غیر از استخرها وجود ندارند.

به گزارش ایلنا از رشت، رضا محمدزاده عصر امروز در جلسه تعاملی با سازمان‌ها، ارگان‌ها و نهادهای صنفی گیلان با اشاره به موارد قانونی به منظور صدور مجوز برای واحدهای صنفی و مکان‌های عمومی در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: حفظ حرمت و قداست ماه‌مبارک رمضان ملاک اصلی برای پلیس محسوب می‌شود و تعداد صدور مجوزها و درخواست‌ها در این مورد بی‌معنا است.

وی با اشاره به نحوه فعالیت مراکز ورزشی، تصریح کرد: در ماه‌مبارک رمضان به شرط تعطیلی بوفه‌های اغذیه از اذان صبح تا اذان مغرب مانعی برای فعالیت مراکز ورزشی به غیر از استخرها وجود ندارند.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی گیلان با تأکید براینکه صنوف دارای مجوز موظف به رعایت تمام ضوابط و مقررات هستند، بیان کرد: استتار کامل واحد پذیرایی، ارائه خدمات تنها به مسافران، طبخ نکردن غذا در بیرون از واحد صنفی و طبخ نکردن غذاهایی که موجب انتشار عطر و بو در بیرون می‌شود، از مقررات مذکور است.

محمدزاده به نحوه فعالیت مراکز اقامتی اشاره کرد و گفت: رستوران‌های مستقر در مراکز اقامتی مانند هتل‌ها، مسافرخانه‌ها و مهمان‌پذیرها مشروط به ارائه خدمات تنها برای مسافران همان مراکز اقامتی با رعایت ضوابط و هماهنگی با نیروی انتظامی می‌توانند فعالیت کنند.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی گیلان متذکر شد: در طول روز هیچ‌کدام از واحدهای پذیرایی رستوران، قهوه‌سرا، کافی‌شاپ، اغذیه فروشی، آشپزخانه‌های طبخ غذا، چایخانه و... مجاز به ارائه خدمات بدون اخذ مجوز از پلیس نیستند و در صورت مشاهده با واحدهای صنفی متخلف برخورد می‌شود.

وی به عذر شرعی مسافران در روزه گرفتن و همچنین نحوه ارائه خدمات و تسهیلات لازم به آنها اشاره کرد و افزود: به منظور رفاه حال مسافران تعدادی از واحدهای پذیرایی در محورهای مواصلاتی و مبادی ورودی و خروجی شهرها و همچنین پایانه‌های حمل بار و مسافر در گیلان در نظر گرفته شده تا مسافران دغدغه‌ای در این مورد نداشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز