خبرگزاری کار ایران

پیام مشترک نماینده ولی‌فقیه و استاندار گیلان به مناسبت چهاردهم و پانزدهم خرداد

asdasd
کد خبر : ۳۷۷۱۷۷

حضرت امام خمینی(ره) بعنوان بزرگترین احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) در قرن معاصر توانست این دین مبین را با تکیه بر الطاف الهی و قدرت حضور مردم در صحنه از کنج حجره‌ها، مدرسه‌ها و مسجدها به صحن جامعه و ملل جهان بیاورد .

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان، امروز پیام مشترکی از سوی نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار به مناسبت چهاردهم و پانزدهم خرداد صادر شد .

متن این پیام به شرح زیر است:

27 سال از عروج ملکوتی معمار کبیر انقلاب و قافله سالار خونین پانزده خرداد 42 که نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت علیه استبداد و استعمار بود می‌گذرد، اما همچنان یاد او و اندیشه های رهایی بخشش چنان بر دل و جان‌های آزادگان جهان و همه مسلمانان دنیا حکومت می کند که هر چه زمان می گذرد، عمق وژرفای بیشتری می‌یابد.

حضرت امام خمینی(ره) بعنوان بزرگترین احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) در قرن معاصر توانست این دین مبین را با تکیه بر الطاف الهی و قدرت حضور مردم در صحنه از کنج حجره‌ها، مدرسه‌ها و مسجدها به صحن جامعه و ملل جهان بیاورد  و با تفسیری از اخلاص، شجاعت و عظمت در طول حیات پربرکت خویش موفق به براندازی حکومت طاغوت و تشکیل جمهوری اسلامی گردید و امروز به همه‌ی جهانیان با افتخار اعلام می کنیم اگـر امـام(ره) در میـان مـا نیست راه، خط روشن و مسیـر آن مرد خـداجـو بـا پـرچمـداری خلف صالحش حضرت آیت ‌ا... العظمی خامنه ای رهبر معظم انقلاب ادامه داردو الگوی مبارزه با بیدادگران جهانی است.

بی تردید امروز به برکت حرکت عظیم و انقلابی مردم در سال های حماسه و خروش که قیام خونین پانزدهم خرداد سرمنزل آن بود، همه ی مردم وارث  آرمان‌های معمار کبیر انقلاب و خون شهدای بزرگواری هستند که با اعتقاد خود، گام در راه مبارزه و جهاد نهادند و در جهت ترویج ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی درتلاشند.

اینجانبان با گرامیداشت یاد و خاطره ی حضرت امام خمینی (قدس سره)، شهید آیت ا... احسانبخش نماینده‌ فقید ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت یار صادق امام راحل که در سالگرد ارتحال مقتدایش به رحمت ایزدی پیوست و نیز شهادت دلیرمردان این مرز و بوم در فاجعه قیام خونین 15 خرداد 1342 ، تداوم توفیقات همگان را در جهت استمرار راه و اندیشه بنیانگذار این نظام الهی و پیروی از فرامین خلف صالحش از درگاه ایزدمتعال خواستاریم.

زین العابدین قربانی                                                                                  محمد علی نجفی

 نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت                                          استاندار گیلان  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز