خبرگزاری کار ایران

در دیدار مدیرکل صدا و سیمای گیلان مطح شد:

تعامل بانک مهر اقتصاد با مردم امیدبخش است

asdasd
کد خبر : ۳۷۶۶۲۱

مدیر کل صداو سیمای مرکز گیلان هدف بانک مهر اقتصاد را مقدس دانست و افزود: صدا و سیمای مرکز گیلان آمادگی لازم برای کمک به این بانک ارزشی را اعلام می‌دارد تا اقتصادی توانمند و پویا در استان داشته باشیم.

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان گیلان، علی طلوعی در دیدار خود با رئیس امور شعب بانک مهر اقتصاد استان گیلان در دفتر کار خود در صداو سیمای مرکز گیلان با بیان این مطلب گفت: تعامل بانک مهر اقتصاد در راستای رضایتمندی مشتری امید بخش است.

وی  تجربه ،تخصص ، مردم داری را از خصوصیات بارز کارکنان این مجموعه در کمک به اقتصاد استان و تحقق اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل بسیار تاثیر گذار خواند .

مدیر کل صداو سیمای مرکز گیلان هدف بانک مهر اقتصاد را مقدس دانست و افزود: صدا وسیمای مرکز گیلان آمادگی لازم برای کمک به این بانک ارزشی را اعلام می‌دارد تا اقتصادی توانمند و پویا در استان داشته باشیم

طلوعی در ادامه به حمایت بانک مهر اقتصاد در زمینه کمک به ساخت و برنامه های تولیدی درصدا و سیمای مرکز گیلان اشاره کرد و ادامه داد: این مرکز در زمینه ساخت برنامه‌ها و ترویج و تحقق اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل در زمینه فرهنگی نیازمند حمایت های بانک مهر اقتصاد است که با تعامل و همکاری می‌توان اقدامات ارزشمندی را در این زمینه انجام داد .

این مقام مسئول اظهار داشت: ایجاد فضای اشتغال و توانمند کردن اقتصاد جامعه یکی از دغدغه های امروز جامعه است که بانک مهر اقتصاد بعنوان بانک ارزشی با هدف مقدس  می تواند در این زمینه بسیار  تاثیرگذار باشد.

رئیس امور شعب بانک مهر اقتصاد استان گیلان هم در چهاردهمین دیدارخود با مدیران کل ادارات و نهادهای استان گیلان در این جلسه گفت: بانک مهر اقتصاد در سال 1372 با هبه مقام معظم رهبری به عنوان صندوق قرض الحسنه جهت رفع مشکلات بسیجیان افتتاح و به بهر برداری رسید که با اقدامات مثبت و رضایتمندی و کمک مردم توسعه و تبدیل به بانک شد.

فریدون حاجی زاده افزود: این بانک از لحاظ منابع بعنوان بانک برتر کشور است که با 8 هزار نیروی بسیجی فعال در حال خدمت گذاری به ملت ایران است .

وی افزود تحقق اقتصاد مقاومتی و بانکداری اسلامی دو رکن اصلی بانک مهر اقتصاد است که بعنوان یک بانک ارزشی در ترویج فرهنگ بانکداری بدون ربا در جامعه فعالیت می کند  .

حاجی زاده با بیان اینکه بیش از یک دهه از تشکیل کارگروه بانکداری اسلامی بدون ربا توسط بانک مهر اقتصاد در قم می گذرد، افزود: کارکنان بانک مهر اقتصاد امروز بعنوان یک مشاور در زمینه بانکداری بدون ربا و ترویج اقتصاد و سرمایه گذاری اقتصادی در کنار ارباب رجوع قرار دارند.

رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان گیلان ادامه داد: تنوع پرداخت تسهیلات در بانک مهر اقتصاد متناسب با نیاز افراد است و هر فردی با توجه به نیاز خود و ارائه طرح می‌تواند از تسهیلات این بانک در کمترین زمان ممکن استفاده کند.

حاجی زاده با تاکید بر اینکه ایجاد اشتغال اهداف اصلی این بانک است خاطر نشان ساخت: از سال 1392تاکنون به 36 هزار نفر بالغ بر 6 هزار میلیارد ریال تسهیلات متنوع که در زمینه های مختلف تولیدی ، خدماتی ، کشاورزی ، در استان مطابق نیاز افراد پرداخت شده است  .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز