خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حوزه استاندار کرمان:

اهل قلم در جهت توسعه کرمان گام بردارند

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۹۴۲

دو کارگروه فرهنگی و اقتصادی با مسئولیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اتاق بازرگانی به عنوان رسالت اهل قلم در توسعه فرهنگی و اقتصادی تشکیل شده است.

مشاور و مدیرکل حوزه استاندار کرمان با بیان اینکه دو کارگروه فرهنگی و اقتصادی با مسئولیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اتاق بازرگانی به عنوان رسالت اهل قلم در توسعه فرهنگی و اقتصادی تشکیل شده است، گفت: اهل قلم کرمان باید در جهت توسعه استان گام بردارند.

به گزارش ایلنا از کرمان، همایی در نشست هم اندیشی اهل قلم در توسعه فرهنگی اقتصادی با بیان اینکه فرهنگ مقوله‌ای انتزاعی نیست که در همایش مطرح شود، گفت: فرهنگ باید در تک تک رفتارهای ما تجلی یابد و قلم‌های پربار اهل قلم در جهت ارتقای سطح فرهنگ عمومی به کار رود.

مشاور و مدیرکل حوزه استاندار کرمان با اشاره به برگزاری همایش نقش روابط عمومی و رسانه در توسعه کرمان در اردیبهشت ماه، افزود: این همایش دستاوردهای خوبی داشت و مقرر شد در سال چند همایش برای هم اندیشی اهل قم برگزار شود که برنامه امشب در همین راستا و به منظور مشارکت همگانی در توسعه استان برگزار شده است.

همایی با اشاره به شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» تصریح کرد: رسالت اهل قلم علاوه بر توسعه فرهنگ، تلاش برای توسعه اقتصادی است و امید می‌رود این مهم به عزم ملی موردنظر مقام معظم رهبری منجر شود و همه با هم در جهت توسعه استان گام برداریم.

وی با اشاره به اینکه هر یک از شما نویسندگان و فرهیختگان حاضر در این جلسه نوازنده‌ای قابل در حوزه قلم هستید، گفت: انتظار می‌‎رود شما در یک ارکستر همگانی در جهت توسعه اقتصادی و فرهنگی استان گام بردارید و آهنگ خوش توسعه و پیشرفت کرمان را بنوازید.

مشاور و مدیرکل حوزه استاندار کرمان با اشاره به شعار استاندار مبنی بر اینکه ولایت و توسعه، محور وحدت در استان است، اظهار کرد: با این نامگذاری، به طور قطع اقشار مختلف فرهنگی در جامعه محور توسعه قرار خواهند گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز