خبرگزاری کار ایران

تی شبکه و همه مخاطبانی که به خود جذب کرده است

سری اول این برنامه تا اول ماه مبارک رمضان پخش خواهد شد و سری دوم آن نیز از پایان ماه رمضان تا ماه محرم پخش خواهد شد.

به گزارش ایلنا از رشت، برنامه محلی تی شبکه که از شبکه استانی باران پخش می‌شود که توانسته مخاطبان زیادی را به خود جذب کند.

این شبکه که مشکلات اجتماع را در قالب طنز مطرح می‌کند دارای تنوع گوناگون است و یکی از محاسن بسیار خاصی که این برنامه دارد این است که به صورت زنده با حضور میهمانان و بازیگران پخش می‌شود.

پخش زنده تی شبکه، ریسک پذیری تهیه کننده و دست اندرکاران این برنامه بسیار خوب و جذاب را می‌رساند که توانسته‌اند با وجود همه مشکلاتی که پخش برنامه زنده داردهر شب روی آنتن رود.

سری اول این برنامه تا اول ماه مبارک رمضان پخش خواهد شد و  سری دوم آن  نیز از پایان ماه رمضان تا ماه محرم پخش خواهد شد.

نکته بسیار جالب این برنامه آن است که تمامی آیتم‌های برنامه با زبان و گویش محلی گیلان پخش می‌شود و از مجریان و بازیگران  گیلانی در این  برنامه استفاده می‌شود.

با توجه به اینکه این برنامه در قالب طنز پخش می‌شود و دردها و مشکلات جامعه را بیان می‌کند، شاید این موضوع به مزاج برخی از مدیران  و مسئولان خوش ننشیند و باعث شود تا مدیران صدا و سیما را در جهت توقف این برنامه وادار کند.

این برنامه که ابتکار نو جوانان خوش فکر گیلانی در عرصه برنامه سازی است باید مورد حمایت مسئولان قرار گیرد تا ثابت شود جوانان گیلانی نیز می‌توانند همچون خندوانه شادی را مردم گیلان هدیه داده و موجب جلوگیری از هجوم مردم به سمت ماهواره‌ها شوند.

کد خبر : ۳۷۶۶۲۰