خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی رشت:

برای ایجاد امنیت پایدار بهره‌گیری از افراد معتمد پلیس و نهادهای برون‌سازمانی و درون‌سازمان فعال مهم است

asdasd
کد خبر : ۳۷۵۴۳۰

رحیم شعبانی بهره‌گیری از افراد معتمد پلیس و نهادهای برون سازمانی و درون‌سازمان فعال را در ایجاد امنیت پایدار مهم خواند.

به گزارش ایلنا از رشت، فرمانده انتظامی رشت بعد از ظهر امروز در جمع فرماندهان، روسا و مدیران این شهرستان آراستگی ظاهری و معنوی را نشان از شأن و منزلت پلیس مقتدر در جامعه دانست.

شعبانی با بیان اینکه ایجاد انگیزه بین کارکنان موجب تقویت توان عملیاتی  در اجرای ماموریت‌های محوله می‌شود، تصریح کرد: انجام به موقع دستورات جزو وظایف مهم پلیس است.

وی حضور به‌موقع پلیس در صحنه وقوع جرایم، ثبت‌کردن دفاتر حقوق شهروندی و اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز را از دیگر وظایف اصلی پلیس در اجرای ماموریت برشمرد.

فرمانده انتظامی رشت نهادینه‌شدن اجرای دستورات بین رده‌های کارکنان پلیس را موجب موفقیت در اجرای ماموریت‌ها عنوان کرد و افزود: پلیس با ابزارهای متعدد نقش مهمی در امنیت پایدار دارد.

وی بهره‌گیری از افراد معتمد پلیس و نهادهای برون‌سازمانی و درون‌سازمان فعال را در ایجاد امنیت پایدار مهم خواند.

فرمانده انتظامی رشت، رعایت حقوق‌شهروندی، شایسته‌سالاری و تشویق و تنبیه و عدالت‌محوری را از جمله عوامل موثر در سلامت اداری کارکنان عنوان کرد.

به گفته شعبانی، تمام فرماندهان و مدیران موظف هستند در اجرای سلامت اداری، رسیدگی به درخواست‌های ارباب رجوع و پاسخگویی به آنها را در اولویت کاری خود قرار دهند.

فرمانده انتظامی رشت افزایش نظارت و کنترل اساسی مستمر فرماندهان و مدیران در هر بخش بر اجرای برنامه‌های ابلاغی را در ارتقای سلامت اداری تاثیرگذار دانست.

شعبانی خاطرنشان کرد: افزایش نظارت و کنترل مستمر کمک می‌کند شاهد کمترین لغزش و خطا در عملکرد کارکنان پلیس‌های تخصصی و رده‌های مختلف باشیم.

وی اذعان داشت: ارتقای امنیت با برنامه‌ریزی‌مدون پلیس و بهره‌گیری از نیروهای گشت‌محسوس و غیر محسوس و استفاده از توانمندی ظرفیت‌های بسیج مردمی تحقق می‌یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز