خبرگزاری کار ایران

مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان خبر داد:

نقد کتاب بازگشت به نقطه رهایی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

asdasd
کد خبر : ۳۷۳۱۹۶

مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان از نقد کتاب بازگشت به نقطه رهایی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در دانشگاه گیلان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، اسماعیل عزیزپور پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت سالروز حماسه فتح خرمشهر بیان کرد: مسابقه عکس سوم خرداد از برنامه‌های دانشگاه گیلان است.

عزیزپور تصریح کرد: تئاتر خیابانی با موضوع دفاع‌مقدس و برگزاری جشن مولودی‌خوانی از برنامه‌های تدارک دیده شده در دانشگاه‌های گیلان است.

مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان به برگزاری همایش ادبیات پایداری در ششم خردادماه جاری در دانشگاه گیلان اشاره کرد و یادآور شد: همایش مذکور برای برگزاری نخستین کنگره ملی 8 هزار شهید گیلان برگزار می‌شود.

عزیرپور از نقد کتاب بازگشت به نقطه رهایی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در دانشگاه گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: سوم خردادماه جاری حسن عباسی رئیس اندیشکده یقین با موضوع سیاست درهای باز اقتصادی و چشم‌انداز بازار در تالار حکمت دانشگاه گیلان سخنرانی می‌کند.

مدیر فرهنگی‌واجتماعی دانشگاه گیلان با بیان اینکه برنامه‌های ترویجی برای سالروز آزادسازی خرمشهر در این دانشگاه برگزار می‌شود، افزود: مسابقه تیراندازی برای کارکنان دانشگاه مذکور پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز