خبرگزاری کار ایران

برگزاری تئاتر برای آشنایی مردم با فرهنگ صحیح رانندگی

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۶۹۹

این تئاترها از هفته آینده اجرا می‌شود و افراد ضمن تماشای آن با اصول صحیح فرهنگ رانندگی و تفکیک زباله تر از خشک آشنا می‌شوند.

آشنایی مردم با فرهنگ صحیح رانندگی به خصوص رانندگی در میان خطوط سفید و تفکیک زباله تر از خشک در برنامه های تبلیغی مترو قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی این شرکت با بیان اینکه یکی از ویژگی های شهرهای مدرن حضور مستمر شهروندان و بهره گیری از ایده های آنان در راستای ساخت شهری بهتر است، گفت: براساس این رویکرد، آغاز به کار کمپین آسمان آبی و زمین پاک با تاکید بر مشارکت های مردمی را باید در چارچوب نهادینه سازی حقوق شهروندی تعریف و با تمامی توان از آن حمایت کرد.

محمد صائبی افزود: با توجه به اهمیت ویژه طرح آسمان آبی و زمین پاک و رعایت و اصلاح رفتار ترافیکی، در این بخش از پایتخت، شهرداری تهران طرح نمادسازی خط سفید به منظور هماهنگی های لازم و پیشبرد اهداف آن را در سرلوحه برنامه های خود قرارداده است.

وی اظهار داشت: شرکت بهره برداری مترو تهران نیز با درک اهمیت این موضوع به میدان آمده و عزم خود را جزم کرده است تا شهر زیرزمینی منظم، با شعار آسمان آبی و زمین پاک برای آیندگان به میراثبگذارد و فرصتی برای شهروندان فراهم آورده است تا مسافران مترو در مدت زمان کوتاه در سفرهای شهری با اهداف آموزشی این طرح آشنا شوند.

شرکت بهره برداری مترو تهران همگام با سایر نهادها و ارگان های شهری برنامه های ویژه ای در خصوص آشنایی بیشتر شهروندان با طرح آسمان آبی و زمین پاک در ایستگاه های مترو تدارک دیده است.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران با بیان اینکه آشنایی مردم با فرهنگ صحیح رانندگی به خصوص رانندگی در میان خطوط سفید و تفکیک زباله تر از خشک در برنامه های تبلیغی مترو قرار گرفته است ادامه داد: تا ایستگاه های مترو نیز همگام با همه نهادها و دستگاه‌ها و آحاد مردم در رسیدن به " آسمان آبی و زمین پاک " گام برداشته و با رعایت مباحثکمپین آسمان آبی و زمین پاک به زندگی گذاشته شود.

صائبی خاطرنشان کرد: به همین منظور اجرای تئاترهای زنده در ایستگاه های منتخب مترو از جمله برنامه هایی است که در این زمینه تدارک دیده شده است تا مسافران در ساعاتی کوتاه که در شهرهای زیرزمینی مترو هستند با فرهنگ صحیح شهروندی آشنا شوند.

وی گفت: این تئاترها از هفته آینده در برخی ایستگاه های پرتردد مترو اجرا می شود و افراد ضمن تماشای آن با اصول صحیح فرهنگ رانندگی و تفکیک زباله تر از خشک آشنا می شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز