خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان بار و مسافر شهرداری رشت خبر داد:

نقل و انتقال رایگان مسافران در رشت به مناسبت نیمه شعبان

asdasd
کد خبر : ۳۷۲۸۱۵

مدیرعامل سازمان بار و مسافر شهرداری رشت از جابه‌جایی رایگان مسافران از ساعت 17 تا 19 روز شنبه یکم خرداد ماه امسال در شهر رشت خبرداد و افزود: جابه‌جایی رایگان مسافران توسط خودروهای تاکسی، مینی‌بوس و ... انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، مرتضی شریفی صبح امروز در جریان بازدید از ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی این شهر بیان کرد: رانندگان خودروهای حمل و نقل عمومی شهر رشت به نیت سلامتی و تعجیل در ظهور امام زمان (عج) شهروندان را به طور رایگان و صلواتی جابه‌جا می‌کنند.

شریفی به جابه‌جایی رایگان مسافران از ساعت 17 تا 19 روز شنبه یکم خردادماه امسال در شهر رشت اشاره کرد و افزود: جابه‌جایی رایگان مسافران توسط خودروهای تاکسی، مینی‌بوس و ... انجام می‌شود.

وی نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر رشت را نیازمند 30 میلیارد تومان تسهیلات خواند و افزود: تعداد یک‌هزار و 500 خودروی فرسوده در شهر رشت وجود دارد.

شریفی به تلاش برای ایجاد شرایط ویژه به منظور دریافت تسهیلات کم‌بهره توسط رانندگان تاکسی در شهر رشت اشاره کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم 70 درصد از قیمت خودرو در قالب تسهیلات کم‌بهره تامین شود زیرا می‌دانیم رانندگان تاکسی از آورده مالی بالا یا توانایی پرداخت اقساط بالا برخوردار نیستند.

مدیرعامل سازمان بار و مسافر شهرداری رشت خاطرنشان کرد: امسال با نصب دوربین‌های‌ثبت تخلف در ایستگاه‌های تاکسی مشکل مربوط به خودروهای مسافربر شخصی برطرف می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز