خبرگزاری کار ایران

تشکیل کارگروه رونق در استان گیلان

asdasd
کد خبر : ۳۷۲۶۵۲

دبیر کارگروه رفع موانع تولید رقابت‌پذیر گیلان از تشکیل کارگروه رونق در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در جلسه رفع موانع تولید با اشاره به برگزاری 28 جلسه اصلی و 200 جلسه فرعی کارگروه رفع موانع تولید گفت: از زمان آغاز اجرای این قانون در گیلان 471 مصوبه در راستای حمایت از صنایع و واحدهای تولیدی مختلف داشته ایم که 40 درصد از این میزان اجرایی شده است.

علی منتظری با اشاره به ابلاغ بخشنامه بانک مرکزی خاطر نشان کرد: با اجرای دستور العمل بانک مرکزی برای تخصیص و پرداخت تسهیلات به واحدهای کوچک و متوسط، شاهد تحول موفقی خواهیم بود.

دبیر کارگروه رفع موانع تولید رقابت پذیر گیلان در ادامه با اشاره به تشکیل کارگروه رونق در گیلان گفت: فعالیت های این کارگروه در راستای حمایت از صنایع کوچک و متوسط و همسو با اهداف اقتصاد مقاومتی است.

وی تهیه و به روزرسانی اطلاعات واحدهای تولیدی صنعتی و صنفی توسط این کارگروه را از اهم وظایف آن عنوان کرد و افزود: با توجه به ارائه خدمات حمایتی و تسهیلاتی از سوی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور به صنایع کوچک و متوسط بررسی صلاحیت برخورداری از این تسهیلات براساس آمار و اطلاعات واحدهای صنعتی انجام می گیرد.

منتظری تصریح کرد: واحدهای صنعتی کوچک و متوسط که دارای حداکثر 100 نفر نیروی اشتغال هستند، برای بهره مندی از تسهیلات مختص به فعالیت مجدد، افزایش تولید و اشتغال می توانند نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه بهین یاب و درج درخواست تسهیلات در قسمت " تسهیلات رونق تولید" اقدام کنند.

گفتنی است در بیست و نهمین جلسه کارگروه رفع موانع تولید رقابت‌پذیر استان گیلان، مشکلات 15 واحد تولیدی در حوزه صنعت و کشاورزی بررسی شد.

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز