خبرگزاری کار ایران

دفتر جامعه نیکوکاری در اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی گیلان تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۳۷۰۲۷۱

رئیس اتاق بازرگانی گیلان با بیان اینکه با تشکیل دفتر جامعه نیکوکاری فعالیت‌ها هدفمند می‌شود، متذکر شد: از استعدادها می‌توانیم برای نسل آینده استفاده کنیم.

به گزارش ایلنا از رشت، هادی تیزهوش تابان رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی گیلان در جمع مدیران دستگاه های اجرایی گیلان با ابراز خرسندی از تشکیل دفتر نمایندگی جامعه نیکوکاری ابرار در این اتاق اظهار کرد: عضو جامعه خیران و نیکوکاران شدن، امر مبارکی است.

هادی تیزهوش‌تابان با بیان اینکه با تشکیل دفتر جامعه نیکوکاری فعالیت‌ها هدفمند می‌شود، متذکر شد: از استعدادها می‌توانیم برای نسل آینده استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه دفتر نمایندگی جامعه نیکوکاری باید زودتر از اینها در اتاق رشت راه‌اندازی می‌شد، خاطرنشان کرد: برای فعالیت بهتر این دفتر آمادگی لازم و همکاری وجود دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گیلان نیز در جلسه مذکور اظهار کرد: راه‌اندازی دفتر نمایندگی جامعه نیکوکاری ابرار اقدام انساندوستانه‌ای است.

محمدحسین اصغریان، با بیان اینکه میزان فقر در استان‌هایی مانند گیلان بیشتر است، تصریح کرد: دولت نمی‌تواند به تنهایی از بار مشکلات فقر برآید و بخش‌خصوصی باید در این زمینه کمک کند.

وی نقش آموزش و پرورش در شناسایی دانش‌آموزان فقیر و نیازمند را مهم دانست و خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال برای مردم نیازمند مقدس‌ترین کاری است که می‌توانیم امروز در جامعه انجام دهیم.

این مسؤول از آمادگی استانداری گیلان برای ایجاد دفتر نمایندگی جامعه نیکوکاری و کمک به این موسسه خبر داد و متذکر شد: افراد نیازمند باید از توانایی خودکفا و توانمند شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز