خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی لاهیجان:

3 کیلوگرم انواع موادمخدر در لاهیجان کشف شد

asdasd
کد خبر : ۳۶۱۴۱۷

فرمانده انتظامی لاهیجان از کشف دو کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و یک کیلوگرم هروئین در این شهرستان خبر داد.

به گزارش  ایلنا از رشت، محمود قاسمی ظهر امروز در جلسه انتظامی گیلان بیان کرد: ماموران کلانتری 11 لاهیجان با همکاری پلیس موادمخدر و یگان امداد پس از اخذ حکم قضایی از منزل یک توزیع‌کننده موادمخدر بازرسی کردند.

فرمانده انتظامی لاهیجان به کشف دو کیلو و 100 گرم ماده مخدر از نوع حشیش در بازرسی مذکور اشاره کرد و تصریح کرد: مقدار 65 گرم تریاک، دو حلقه وافور، یک دستگاه ترازوی دیجیتال، دو پاکت نیم‌لیتری مشروب خارجی، تعداد 3 هزار و 200 برگ قمار و ... از منزل متهم کشف و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه خودروی متهم به پارکینگ منتقل شده است، افزود: متهم با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شده است.

فرمانده انتظامی لاهیجان از ادامه طرح‌های مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و ادامه  داد: همکاری شهروندان به منظور جلوگیری از فعالیت افراد سودجو حائز اهمیت است.

فرمانده انتظامی لاهیجان در ادامه به کشف یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین در لاهیجان اشاره کرد و اظهار کرد: طبق گزارش مردمی به پاسگاه انتظامی لیالستان مبنی بر توزیع مواد مخدر، ماموران موضوع مذکور را پیگیری کردند.

قاسمی بیان کرد: ماموران مذکور با تحقیقات و زیر نظر گرفتن نامحسوس متهم، موفق شدند در یک اقدام غافلگیرانه مقدار یک‌ کیلو و 240 گرم مواد مخدر از نوع هروئین و 86 گرم شیشه را کشف کنند.

وی با اشاره به دستگیری متهم مذکور، افزود: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز