خبرگزاری کار ایران

معاون پژوهش آموزش و پرورش ناحیه دو رشت:

برنامه‌های بزرگداشت مقام معلم به صورت منطقه‌ای اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۶۱۱۰۷

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش ناحیه دو رشت از اجرای برنامه‌های بزرگداشت مقام معلم به صورت منطقه‌ای خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، اسماعیل ربیعی عصر امروز در جلسه هم‌اندیشی بین ستادهای بزرگداشت مقام معلم آموزش و پرورش ناحیه یک و دو رشت با حضور معاونان پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی و روسای اداره‌های آموزش و پرورش ناحیه یک و دو، یکی از بهترین و مؤثرین‌ترین اقشار اجتماعی را معلمان و اساتید و مربیان دانست.

معاون پژوهش آموزش و پرورش ناحیه دو رشت، از اجرای برنامه‌های بزرگداشت مقام معلم به صورت منطقه‌ای خبر داد و درباره ارتباط با نحوه انتخاب معلم نمونه و برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم مطالبی را بیان کرد.

وی نخستین و اساسی‌ترین نشانه معلم نمونه را برخورداری او از سوز و گداز انسان سازی عنوان کرد و گفت: تنها عده معدودی از انسان‌ها هستند که تمام وجودشان سرشار از سوز و گداز سازندگی است و این افراد عاشق تربیت هستند.

ربیعی با بیان اینکه قوی‌ترین انگیزه در معلم سوز و شوق انسان‌سازی است، افزود: این افراد، از هدایت فردی به شادی و خرسندی دست می‌یابند و سوز و گداز، اساسی‌ترین و ضروری‌ترین ویژگی معلم نمونه است.

معاون پژوهش آموزش و پرورش ناحیه دو رشت ، با اشاره به اینکه انتخاب معلم نمونه در سال 95 مانند سنوات گذشته نخواهد بود، بیان داشت: تمام استان‌های کشور نسبت به تهیه شیوه‌نامه معلمان نمونه اقدام می‌کنند و نقطه مثبت آن این است که مناطق می‌توانند در اجرای شیوه‌نامه آزاد عمل کنند.

ربیعی تصریح کرد: تشریک‌مساعی و همدلی و تبادل نظر اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم ناحیه یک و دو در برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر برنامه‌های این هفته ضرورت دارد.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش ناحیه دو رشت اظهار کرد: شایسته است تمام طبقات مقام معلمان و مدرسان را محترم بشمارند.

ربیعی اذعان داشت: معلم به مدرسه و کلاس عشق می‌ورزد زیرا او در چنین محیطی بهتر و کامل‌تر می‌تواند به هدف انسان‌سازی خود برسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز