خبرگزاری کار ایران

به مناسبت روز شهدا؛

همایش پیاده‌روی خانوادگی رشت 21 اسفند برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۵۲۴۶۶

فرماندار رشت گفت: 21 اسفند ماه جاری همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت روز بزرگداشت شهدا در شهر رشت برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، سید عیسی مهدوی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان بیان کرد: هفتم اسفند ماه جاری انتخابات خوبی برگزار شد و مردم نشان دادند به آرمان‌های انقلاب اسلامی، خون شهدا و مقام معظم رهبری وفادار هستند.

فرماندار رشت با بیان اینکه 65 درصد از گیلانی‌ها در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند، تصریح کرد: مشارکت مذکور از میانگین کشوری بالاتر است ضمن اینکه مسئولان حفظ امانت کردند تا شرمنده خون شهدا نباشند.

وی نهادینه‌سازی، مردمی کردن و فراگیری روز بزرگداشت شهدا را مهم خواند اظهار کرد: رویکرد فرهنگ‌سازی برای تبیین روز بزرگداشت شهدا در جامعه مهم است.

فرماندار رشت خاطرنشان کرد: 21 اسفند ماه جاری همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت روز بزرگداشت شهدا در شهر رشت برگزار می‌شود.

مهدوی در ادامه با اشاره به 22 اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا، گفت: انجام فعالیت‌های متنوع فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ غنی شهادت در جامعه حائز اهمیت است.

وی بر اجرای برنامه‌های جذاب، جدید، ابتکاری و تحولی در روز بزرگداشت شهدا تأکید کرد و متذکر شد: تمرکز و اوج‌گیری برنامه‌ها از 19 تا 22 اسفند ماه جاری است.

فرماندار رشت بر انجام تبلیغات محیطی مناسب با روز بزرگداشت شهدا با همکاری شهرداری رشت تاکید کرد و گفت: 16 تا 22 اسفند ماه جاری هفته بزرگداشت شهدا نامگذاری شده است.

فرماندار رشت اذعان داشت: احیأ، حفظ و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت با بهره‌گیری از ظرفیت فرهنگی روز بزرگداشت شهدا و شناساندن و نهادینه کردن این روز از جمله اهداف برگزاری روز بزرگداشت شهدا در جامعه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز