خبرگزاری کار ایران

فرماندار رودسرخبر داد:

استقرار 73 شعبه اخذ رأی شهری و 174 شعبه روستایی در رودسر

asdasd
کد خبر : ۳۴۹۷۹۴

فرماندار رودسر گفت: تعداد 73 شعبه اخذ رأی شهری و 174 شعبه روستایی در بخش‌های مرکزی رودسر، کلاچای ، چابکسر رحیم آباد،مرکزی و رانکوه املش پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایلنا از رودسر، امیرجانبازی صبح امروز در فرمانداری شهرستان رودسر از استقرار تعداد 247 شعبه اخذ رأی در این حوزه انتخابیه خبر داد وگفت: تعداد 73 شعبه اخذ رأی شهری و 174 شعبه نیز روستایی در بخش‌های مرکزی رودسر، کلاچای، چابکسر رحیم آباد،مرکزی و رانکوه املش است.

وی بیان کرد: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان‌های رودسر و املش بار دیگر در هفتم اسفندماه با حضور در پای صندوق‌های رأی ضمن پیمان مجدد با آرمان‌های بلند امام راحل(ره) و تجدید میثاق با مقام معظم رهبری، دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مأیوس می‌کنند.

جانبازی تصریح کرد: در مجموع دو شهرستان رودسر و املش که یک حوزه انتخابیه هستند تعداد 145 هزار و 525 نفر واجد شرایط رأی وجود دارد و بیش از هشت هزار نفر رأی اولی هستند و در انتخابات هفتم اسفند ماه پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: در روز انتخابات هفتم اسفند نیز حدود پنج هزار نفر از عوامل اجرایی، نظارتی بازرسی، امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی کار برگزاری انتخابات در این شهرستان را دنبال می‌کنند و در جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات تلاش می‌کنند.

فرماندار رودسر با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده جهت برگزاری انتخاباتی باشکوه و پرشور در این شهرستان،خاطر نشان کرد: همه تمهیدات جهت برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم در این دو شهرستان اندیشیده شده و مشکلی در این شهرستان وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز