خبرگزاری کار ایران

به میزبانی شهر رشت؛

دومین کارگاه توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد گیلان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۳۴۷۳۲۷

دومین کارگاه توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد استان گیلان با حضور مدیران عامل این سازمان‌ها در رشت برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، سرپرست اداره کل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان در مراسم افتتاحیه این کارگاه که امروز دوشنبه برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری این دوره ها آشنایی سازمان‌های مردم نهاد با مباحث مربوط به حوزه فعالیت این تشکل هاست.

یونس رنجکش اضافه کرد: سازمان‌های مردم نهاد در صورتی می‌توانند در فعالیت‌های خود موفق باشند که از هر نظر دارای توانمندی‌های بالا باشند.

وی اضافه کرد: در این دوره یک روزه 60 نفر از مدیران عامل سازمان‌های مردم نهاد، دارای مجوز از استانداری و فرمانداری‌های استان گیلان شرکت دارند که با قوانین کار، تامین اجتماعی، مالیات و ثبت شرکت‌ها از سوی کارشناسان این حوزه آشنا می شوند.

رنجکش افزود: یکی از اقدامات مهم در توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد آشنایی آنان با قوانین ومقررات دستگاه‌های اجرایی است که به نوعی می توانند از این سازمانها حمایت کنند.

وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید سازمان‌های مردم نهاد را همراه خود در کاهش مشکلات اجتماعی و حرکت در مسیر توسعه می‌داند، پس تلاش دارد تا با ارائه راهکارهای قانونی از این سازمان ها حمایت کند که شناخت بهتر سازمان‌های مردم نهاد از حمایت های قانونی دولت، کمک بسیار خوبی برای کیفیت بخشی به فعالیت آنان است.

 سرپرست اداره کل اموراجتماعی وفرهنگی استانداری گیلان گفت: بر این اساس تلاش داریم با آشنایی این سازمان‌ها با مقررات و قوانین دستگاه‌های اجرایی و چگونگی واسپاری بخشی از خدمات دستگاه‌های اجرایی به این سازمان‌ها در مسیر توانمندسازی آنان گام برداریم.

وی همچنین یادآورشد: دراین دوره توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد با موضوع آشنایی با حقوق شهروندی پیشتر برگزار شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز