خبرگزاری کار ایران

به میزبانی رشت؛

نشست‌های علمی و تخصصی علوم زمین و نجوم برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۳۱۴۹۴

مدیرکل زمین شناسی استان گیلان از برگزاری دوره های آموزشی و نشست های علمی و تخصصی علوم زمین و نجوم در رشت خبر داد.

به گزارش ایلنا، پانته آ گیاهچی با اعلام برگزاری دوره‌های علمی و پژوهشی در مرکز علوم زمین و نجوم با همکاری موسسه علمی و پژوهشی نجم شمال گفت: دومین مدرسه علمی شناخت سنگ های رسوبی، دگرگونی ، آذرین و شهاب سنگ ها 7 و 8  بهمن ماه در رشت برگزار می شود و دانش آموزان، دانشجویان و علاقه مندان به نجوم و علوم زمین می توانند در این دوره ها شرکت کنند.

وی همچنین از برگزاری نشست های علمی در حوزه اخبار نجوم، آشنایی با علوم زمین، اقیانوس شناسی، زمین ریخت شناسی(ژئومورفولوژی) ، ژئودزی و ... در پنج شنبه‌های آخر هر ماه خبر داد و افزود: در این نشست ها آخرین اخبار و دستاوردهای علوم زمین در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

گیاهچی تصریح کرد: در دومین همایش ستاره‌شناسی و علوم زمین که 26  آذر ماه با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در رشت برگزار شد، اخبار نجوم، شناسایی ستاره های دوتایی و طریقه نامگذاری ستاره ها به علاقه مندان ارائه شد.

گیاهچی با قدردانی از همکاری دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان به عنوان قطب علمی علوم زمین در گیلان از حمایت های سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان قدردانی کرد و افزود: با حمایت این سازمان بویژه در تخصیص سالن های همایش، امکان اسکان علاقه مندانی که از سایر شهرها جهت حضور در این دوره ها به گیلان سفر می کنند نیز در حال فراهم سازی است.

گفتنی است اولین مدرسه تابستانه علوم زمین نیز 15  و 16  مرداد در رشت برگزار شده بود.

علاقمندان جهت حضور در دوره های آموزشی و نشست های علمی و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی www.nassri.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز