خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی

رزمایش پدافند غیر عامل در انبار نفت گیلان برگزار شد

رزمایش واکنش در شرایط اضطراری و پدافند غیرعامل با موضوع سوخت رسانی در زمان وقوع سیل در انبار نفت گیلان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت،  این رزمایش با حضور نمایندگان شرکت های پخش فرآورده های نفتی مناطق گیلان، چالوس و اردبیل  در راستای سیاستهای شرکت نفت و با سناریوی تعریف شده قبلی برای کلیه واحدهای عملیاتی و ستادی شرکت پخش فرآورده های نفتی به مدت 45 دقیقه برگزار گردید.

همچنین در این رزمایش سازمانهای آتش نشانی ، هلال احمر ، نیروی انتظامی و خطوط لوله و مخابرات استان ،شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان را در عملیات و سوخت رسانی همراهی کردند.

فردین چراجی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان در حاشیه این رزمایش ضمن گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل و تسلیت به مناسب ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، امام حسین (ع)، هدف از اجرای مانورهایی از قبیل سیل، زلزله و اطفای حریق را سنجش میزان دستیابی به اهداف سازمان در شرایط بحرانی دانست .

امیر مرادی ، مدیر کل پدافند غیرعامل گیلان نیز به ایجاد کارگروه های گوناگون در سطح استان اشاره کرد و هدف از تشکیل این کارگروه ها را پایش و تهدیدها در حوزه های کاری ذی ربط دانست.

در این رزمایش همچنین محمد مجد معاون امور عمرانی فرمانداری رشت، مظفر نیکومنش عضو شورای اسلامی کلانشهر رشت وعظیم دوست دبیر کارگروه پشتیبانی نیروهای انتظامی، مانور مواجهه با سیل را در انبار نفت شهید بهمنی مقدم رشت مطلوب ارزیابی کردند.

 

کد خبر : ۳۱۶۹۱۸