خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان در ورزشگاه شهید عضدی؛

کاهش 2.5 درصدی نرخ بیکاری در گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۵۴۰

استاندار گیلان گفت: در دوساله اخیر با عنایت پروردگار و در سایه برنامه‌های دولت تدبیر و امید شاهد افزایش امید و تلاش و کاهش 2.5 درصدی نرخ بیکاری در گیلان بوده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، محد علی نجفی دقایقی پیش در محل ورزشگاه عضدی رشت با خیر مقدم به کاروان دولت تدبیر و امید به گیلان اظهار کرد: گیلان سرزمین فرهنگ و ادب و هشت هزار شهید پیرو امام راحل است.

وی، با بیان اینکه گیلان از جمله استان‌هایی است که بیشترین استقبال را از شعارها و برنامه‌های دولت تدبیر و امید داشته است، تصریح کرد: امیدواریم مقدم این دولت که بعد از موفقیت مذاکرات هسته‌ای ایران بوده است برای ایران و گیلان زمین منشا خیر و برکت باشد.

استاندار گیلان بیان کرد: در دو ساله اخیر با عنایت پروردگار و در سایه برنامه‌های دولت تدبیر و امید شاهد افزایش امید و تلاش و کاهش 2.5 درصدی نرخ بیکاری در گیلان بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه گیلان در حوزه کسب و کار دارای رتبه برتر کشوری است، ادامه داد: میزان تخصیص اعتبارات استانی گیلان در سال 93 نسبت به 92 سه برابر افزایش داشته است.

نجفی گفت: این میزان تخصیص اعتبار، نشان از جبران عقب ماندگی دولت در اجرای پروژه‌های زیر ساختی در گیلان است.

وی، گیلان را دارای قابلیت‌ها و توانمندی‌های بسیاری دانست که نیروی انسانی، صنعت و تجارت از جمله این پتانسیل‌ها است.

استاندار گیلان از اعلام آمادگی مدیران و مسئولان کل این استان در همکاری با دولت تدبیر و امید خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز