خبرگزاری کار ایران

فرماندار ماسال:

افزایش ۱۵ درصدی نرخ کرایه‌های ماسال در دست بررسی است

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۰۷۱

فرماندار ماسال گفت: افزایش حدود ۱۵ درصدی نرخ کرایه‌ها در ماسال در دست بررسی است که بعد از تایید فرمانداری به ارگان‌های ذیربط ابلاغ خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، محمود قاسم‌نژاد امروز در جلسه شورای ترافیک این شهرستان اظهار کرد: افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی بدون تایید و ابلاغ رسمی فرمانداری غیر قانونی است.

وی با اشاره به کاهش محسوس میزان تصادفات عید نوروز امسال نسبت به سال گذشته در ماسال افزود: این امر نتیجه برنامه ریزی و اقدام‌های پیشگیرانه موفق شورای ترافیک ماسال بوده است.

فرماندار ماسال ایمن سازی راه‌ها از طریق اصلاح نقاط حادثه خیز و افزایش سرعت امدادرسانی به مصدومان را از جمله این عوامل تاثیرگذار عنوان کرد.

وی تاکید کرد: رسیدگی مناسب پزشکی در سر صحنه می‌تواند تاثیر بسزایی در کاهش آمار تلفات داشته باشد.

قاسم‌نژاد اظهار داشت: در سال گذشته سعی شد از طریق تخصیص اعتبار برای اداره حمل و نقل و پایانه‌ها ماسال در راستای برگزاری کلاس‌های آموزشی و تهیه اقلام تبلیغی آموزشی در سطح این شهرستان موجبات ارتقای فرهنگ راهنمایی و رانندگی فراهم شود.

وی با تشکر از حضور شبانه روزی نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی در ایام نوروز تصریح کرد: بدون شک تلاش پلیس راهنمایی و رانندگی، هلال احمر و اورژانس در کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن بسیار موثر بوده است.

فرماندار ماسال همچنین با انتقاد از افزایش غیر قانونی نرخ کرایه‌ها خاطر نشان کرد: افزایش حدود ۱۵ درصدی نرخ کرایه‌ها در ماسال در دست بررسی است که بعد از تایید فرمانداری به ارگانهای ذیربط ابلاغ خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز