خبرگزاری کار ایران

آبرسانی به یک هزار روستای گیلان تا سه سال آینده به پایان می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۲۶۹۹۷۶

مدیرعامل شرکت آبفار گیلان از اتمام پروژه آبرسانی به یک هزار روستای گیلان تا سه سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، محمدعلی فرّامینی در جمع مسئولان این استان اظهار کرد: آبرسانی به روستاهای فاقد آب شرب سالم در اولویت پروژه‌های سال جاری شرکت آبفار گیلان است.

وی ادامه داد: اصلاح و بازسازی شبکه‌های فرسوده، مقابله با حوادث طبیعی و ساماندهی فاضلاب روستاها از دیگر طرح‌های مهم امسال به شمار می‌رود.

مدیرعامل شرکت آبفار گیلان تصریح کرد: تکمیل طرح جامع و ملی آبرسانی به یک هزار روستای گیلان نیز یکی دیگر از طرح‌های پیشنهادی در سفر ریاست جمهوری به این استان است.

وی بیان کرد: با تخصیص اعتبار مناسب، این طرح بزرگ آبرسانی تا سه سال آینده به اتمام برسد.

فرامینی با بیان اینکه در سال گذشته 25 هزار خانوار در سطح 120 روستا از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شدند، یادآور شد: در این راستا روستاهای مشمول از آب آشامیدنی با کیفیت برخوردار می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: روستاییان با مصرف بهینه  آب آشامیدنی فرصت بهره‌مندی از این نعمت حیاتی را در اختیار بقیه روستانشینان نیز قرار دهند.

این مسئول با تاکید بر اینکه مشترکان روستایی آب شرب باید قبوض خود را از طریق تلفن 1523 پرداخت کنند، گفت: این راحت‌ترین و کم هزینه‌ترین روش برای پرداخت قبوض آب آشامیدنی روستاییان گیلانی است.

وی افزود: دستگاه‌های خودپرداز، اینترنت بانک و پست بانک‌ها نیز از دیگر روش‌های پرداخت غیرحضوری هزینه  آب‌بهای روستاییان هستند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز