خبرگزاری کار ایران

مسئول امور بانوان فرمانداری تالش خبر داد:

برگزاری جشن باشکوه میلاد کوثر در تالش

asdasd
کد خبر : ۲۶۴۹۷۱

مسئول امور بانوان فرمانداری تالش از برگزاری جشن با شکوه میلاد کوثر در روز پنج شنبه ۲۰ فروردین ماه جاری در میدان امام خمینی (ره) این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از تالش، فریبا حسنی بعد از ظهر امروز در جلسه هم اندیشی برنامه‌های میلاد بانو فاطمه (س) و روز زن در این شهرستان اظهار کرد: با تمام اراداتی که به مقام حضرت فاطمه (س) وجود دارد همچنان این بانوی مکرمه مظلوم و ناشناخته مانده است.

وی با تاکید برضرورت تبیین فاطمه‌شناسی در هفته زن تصریح کرد: نماینده اموربانوان در دستگاههای اجرایی طی رایزنی با مدیران خود برنامه‌های فرهنگی در اداره‌ها را اجرا کنند.

مسئول امور بانوان فرمانداری تالش از برگزاری جشن با شکوه میلاد کوثر ساعت ۱۵ عصر روز پنج شنبه ۲۰ فروردین ماه جاری در میدان امام خمینی (ره) این شهر خبر داد.

وی ادامه داد: علاوه بر جشن مذکور برنامه‌های دیدار بانوان تالشی با امام جمعه و شرکت در نماز جمعه، دیدار با همسران و مادران شهدای گرانقدر دفاع مقدس، دیدار و تجلیل از بانوان کارآفرین و تولید کننده بر‌تر این شهر نیز انجام می‌شود.

حسنی، برگزاری نمایشگاه و جشنواره فرهنگی اجتماعی، برگزاری مسابقات ورزشی برای بانوان در طول هفته زن،

تجلیل از بانوان شاغل در اداره‌ها و نهاد‌ها و ویزیت رایگان بانوان با همکاری جامعه پزشکی تالش را از دیگر برنامه‌های هفته زن برشمرد.

مشاور فرهنگی فرمانداری تالش نیز در این جلسه با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) و هفته زن اظهار داشت: نقش زنان و بانوان در سبک زندگی و الگوی اسلامی جامعه مهم و ضروری است.

زهرا پورخدایی با اشاره به اینکه زنان اسلامی باید حضرت فاطمه (س) را الگوی خود قرار دهند، بیان کرد: زنان می‌توانند باکاهش هزینه‌های زندگی، نحوه پوشش و حجاب و تقویت آموزه‌های دینی و الگوگیری از زندگی حضرت زهرا (س) موجب تغییر سبک زندگی و تقویت الگوهای اسلامی شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز