خبرگزاری کار ایران

استاندار قم مطرح کرد؛

تلاش مسئولان برای معرفی قم به عنوان الگوی شهر اسلامی - شیعی

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۹۹۹

انقلاب اسلامی عرصه ی پیشرفت چشمگیر در زمینه های فرهنگی است / همه ی مسئولان در تلاش اند تا جایگاه شهر مقدس قم را به عنوان نماد و الگوی شهر اسلامی - شیعی اعتلاء بخشند.

استاندار قم با اشاره به ماهیت فرهنگی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی عرصه ی پیشرفت چشمگیر در زمینه های فرهنگی است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام صالحی منش استاندار قم در جلسه ی شورای فرهنگ عمومی استان قم که به ریاست حجت الاسلام سعیدی و با حضور دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در تالار امام رضا(ع) استانداری برگزار شد طی سخنانی اظهار کرد: امام خمینی(ره) زیرساخت های فرهنگی انقلاب اسلامی را بر اساس آموزه های دینی پایه گذاری نمود.

استاندار قم با بیان اینکه انقلاب اسلامی عرصه ی پیشرفت چشمگیر در زمینه های فرهنگی است تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب نیز در ادامه ی راه، گام های بلندی را در راستای رونق و شکوفایی و اعتلای فرهنگ عمومی کشور برداشت.

وی رشد فعالیت های قرانی و توجه به ترویج شعائر اسلامی و فرهنگ ایثار و مجاهدت را از برکات معنوی انقلاب اسلامی دانست و افزود: همه باید قدردان چنین نظام مقدسی باشیم.

صالحی منش در ادامه با بیان اینکه اعضای شورای فرهنگ عمومی استان قم با جدیت مسائل فرهنگی قم را پیگیری می کنند خاطرنشان کرد: همه ی مسئولان در تلاش اند تا جایگاه شهر مقدس قم را به عنوان نماد و الگوی شهر اسلامی - شیعی اعتلاء بخشند.

حجت الاسلام شاهمرادی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور نیز در این جلسه با اشاره به جایگاه شهر مقدس قم گفت: پشتوانه ی فکری تغییر سبک زندگی اسلامی در ایران از قم است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با بیان این که سبک زندگی مردم در جامعه ی اسلامی باید برگرفته از آیات و روایات باشد افزود: حوزه های علمیه و مسئولان فرهنگی قم در این راستا مسئولیت ویژه ای دارند.

وی برگزاری منظم جلسات شورای فرهنگ عمومی استان ها را لازمه برنامه ریزی های موفق فرهنگی دانست و تصریح کرد: اعضای این شورا باید با جدیت و دلسوزانه پیگیر عملیاتی نمودن مصوبات جلسات شورای فرهنگ عمومی باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز