خبرگزاری کار ایران

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد گیلان خبر داد؛

فعالیت 23 کانون تخصصی در مساجد گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۴۵۴

ایلنا: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان از فعالیت 23 کانون تخصصی در سطح مساجد این استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از رشت، حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم با اشاره به فعالیت کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان اظهار کرد:‌ کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در سال ۷۱ بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی برای مقابله با شبیخون فرهنگی تشکیل شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۷۰۰ کانون فرهنگی و هنری در مساجد گیلان فعال است، تصریح کرد: کانونها باید با بهره گیری از اتاق فکر، برنامه ریزی مناسبی در اجرای فعالیت‌های تخصصی برای مقابله با توطئه‌های دشمن داشته باشند.

این مسئول، کانون‌های تخصصی را بازوان کانون‌های مساجد در اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌های تخصصی برشمرد و اذعان کرد: در حال حاضر ۲۳ کانون تخصصی در رشته‌های مختلف در گیلان فعال است.

به گفته وی، آموزش، پژوهش، کتابخانه‌ای، هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی، ورزشی،IT، چهره به چهره و ولایت از جمله موضوعات بخش تخصصی کانون های مساجد مذکورمحسوب می شود.

پورابراهیم ادامه داد: قرآن، عترت، همایش‌ها و مناسبت‌ها، مهدویت، مشاوره، ایثار و شهادت، نظارت و ارزشیابی، سمعی و بصری و عفاف و حجاب از دیگر این موضوعات  می باشد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با بیان اینکه کانون‌های تخصصی باید دبیرخانه کانون‌های مساجد را در برگزاری برنامه‌ها و نشست‌های تخصصی همراهی کنند، متذکر شد: کانون‌های تخصصی به عنوان دیده بان فضای فرهنگی کشور در جهت وصول جایگاه واقعی مساجد در جمهوری اسلامی نقشی بی‌بدیل برعهده دارند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز