خبرگزاری کار ایران

شهردار لاهیجان خبر داد؛

آماده باش دستگاه‌های آتش نشان لاهیجان در چهارشنبه آخر سال

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۱۱۱

شهردار لاهیجان از آماده باش دستگاه های آتش نشان این شهر برای جلوگیری از حوادث احتمالی در چهارشنبه آخر سال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از لاهیجان، سعید آگشته امروز در جلسه شهرداری این شهرستان گفت: هیچ زیبایی بی زحمت و برنامه درعمران شهری به وجود نمی آید.

وی زیبایی شهر لاهیجان را منحصر به فرد خواند و افزود: تیم مدیریت شهر و پرسنل شهرداری لاهیجان به صورت شبانه روزی در حال انجام امور خدماتی و عمرانی جهت پاکیزگی و زیبا سازی شهرهستند.

شهردار لاهیجان با اشاره به فرا رسیدن سال جدید و خیل مسافران به این شهر تصریح کرد: شهرداری لاهیجان با اجرای برنامه شهرآرا و مرمت و لکه گیری آسفالت، رنگ آمیزی جداول و المان های شهر، خط کشی خیابان ها و تعویض روشنایی هادرتلاش برای استقبال از بهار و مسافران بهاری است.

وی ادامه داد: آماده سازی و تجهیز کمپینگ ها به پزشک، واحد های خدمات خودرویی و دستگاه های سمعی وبصری از دیگر این اقدام ها است.

آگشته با اشاره به شب چهارشنبه سوری و فرارسیدن سال نواذعان کرد: شب چهارشنبه آخر سال و برپایی آتش سوزی و خطرهای ناشی از آن خسارات زیادی به زیبایی شهر وارد می کند که جبران آن نیازمند زمان بندی زیادی است.

وی از شهروندان خواست تا در شب چهارشنبه آخر سال با رعایت نکات ایمنی از افراطی گری های مخرب خودداری کنند.

شهردار لاهیجان از آماده باش بودن امورآتش نشانی وخدمات ایمنی این شهرداری خبر داد و افزود: این ماموران به دلیل جلوگیری از بروز حوادث احتمالی در شب چهارشنبه سوری در آماده باش قرار دارند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز