خبرگزاری کار ایران

فرماندار شفت:

گفتمان انقلاب اسلامی به هیچ قشر و جناحی وابسته نیست

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۷۴۶

بدون شک تداوم و استمرار این حرکت و سنت پسندیده می تواند بیش از پیش به تحکیم مناسبات فرهنگی و اعتقادی نسل جوان با مواضع فکری ایثارگران و شهدا کمک کند.

جلسه ستاد هماهنگی اعزام کاروان راهیان نور شهرستان شفت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، در این جلسه فرماندار شهرستان شفت با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر اهمیت اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس، اعزام این کاروان‌ها را نشانه پاسداشت گفتمان انقلاب اسلامی و فرهنگ ایثارگری برشمرد.

یونس محمودی تصریح کرد: بدون شک تداوم و استمرار این حرکت و سنت پسندیده می تواند بیش از پیش به تحکیم مناسبات فرهنگی و اعتقادی نسل جوان با مواضع فکری ایثارگران و شهدا کمک کند.

وی جوانان را مهم‌ترین عنصر خلاق در فرایندهای تصمیم‌گیری و تصمیم سازی در نظام اسلامی برشمرد که باید با سرمایه‌گذاری فرهنگی روی آنان، استمرار حرکت در مسیر آرمان های حضرت امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و راه شهدا را تضمین کرد.

محمدی در ادامه با اشاره به اثرات فرهنگی و معنوی سفرهای کاروان‌های راهیان نور، نتیجه این حرکت را تحول در شخصیت و رو جان انسان بر شمرد و بر لزوم آگاهی بخشی و شناخت در این خصوص تاکید کرد.

فرماندار شهرستان شفت اظهار داشت: گفتمان انقلاب اسلامی و شهدا به هیچ قشر و جناحی وابسته نیست و همه باید برای پاسداشت ارزش‌ها دست به دست هم بدهند.

وی در ادامه گفت: همه ما مرهون شهدایی هستیم که با ایثار جان و نثار خون خویش بقای نظام مقدس اسلامی را تضمین کردند.

وی فلسفه تشکیل چنین جلساتی را تقدیس گفتمان ایثار و شهادت برشمرد و گفت: خدا باوری دانایی محوری را باید سرلوحه تمام امور قرار دهیم.

محمدی در پایان ضمن اشاره به جایگاه مناسب شهرستان در خصوص اعزام کاروان های راهیان نور در میان شهرستان‌های استان گیلان، از مسئولین شهرستان خواست مددرسان سپاه پاسداران شهرستان در این زمینه باشند.

، در ادامه جلسه سرهنگ میرسرایی فرماندهی سپاه ناحیه شفت ضمن قدردانی از تعامل دستگاههای اجرایی در خصوص اعزام کاروان راهیان نور، کمک های دستگاه‌های اجرایی در این مورد را ناشی از روحیه بسیجی و انقلابی مدیران شهرستان برشمرد.

وی در ادامه با ارائه گزارشی از دور قبل اعزام کاروان راهیان نور شهرستان، اثرات فرهنگی و اعتقادی این سفر را برشمرد و در پایان خواستار این شد که دستگاههای اجرایی کما فی السابق همکاری لازم را داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز