خبرگزاری کار ایران

به منظور پیگیری طرح‌های زیرساختی صورت پذیرفت:

بازدید مشاور عالی رئیس جمهور از منطقه آزاد انزلی

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۹۵۰

موج شکن های مجتمع بندری کاسپین، تقاطع غیر همسطح، پست برق ۶۳.۲۰ کیلو ولت منطقه که مورد بهره برداری قرار گرفته، ساختمان اداری سازمان از جمله این پروژه های بود که توضیحاتی در خصوص میزان پیشرفت هریک، به دبیر و اعضای شورای معاونین، مدیران و مشاورین شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ارائه شد.

اکبر ترکان، مشاور عالی رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در رأس هیأتی بهمراه اعضای شورای معاونین، مدیران و مشاورین این دبیرخانه از منطقه آزاد انزلی دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، در جریان این بازدید که رضا مسرور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی و معاونین و مدیران این سازمان حضور داشتند، دبیر شورایعالی مناطق آزاد ابتدا از طرح‌های زیرساختی و عمرانی در حال احداثاین منطقه بازدید کرده و از نحوه اجراء و میزان پیشرفت پروژه‌ها بازدید بعمل آورد.

موج شکن های مجتمع بندری کاسپین که با پیشرفت فیزیکی افزون بر ۵۰ درصد در حال ساخت می باشد، تقاطع غیر همسطح که تا پایان سال امکان تردد خودروها بر روی عرشه اصلی آن فراهم می شود، پست برق ۶۳.۲۰ کیلو ولت منطقه که مورد بهره برداری قرار گرفته، ساختمان اداری سازمان که با حدود ۸۰ درصد پیشرفت تا پیش از سال ۹۴ آماده بهره برداری است از جمله این پروژه های بود که توضیحاتی در خصوص میزان پیشرفت، ویژگیها و اهمیت احداثهریک، به دبیر و اعضای شورای معاونین، مدیران و مشاورین شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ارائه شد.

پروژه مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های در حال احداثمنطقه آزاد انزلی که به منظور برطرف کردن نیاز مبرم گیلان به مرکز نمایشگاهی بین‌المللی از سوی این سازمان در حال ساخت بوده و تا پایان سال ۹۴ آماده برگزاری همایش‌ها و نمایشگاه‌های بی‌المللی است، طرح ساحلی در حال احداثمنطقه آزاد انزلی که با مساحت ۴۶۵۰۰ متر مربع(مساحت ساحلی و دریایی) و امکانات متنوع تا پیش از تابستان ۹۴ آماده خدماتدهی می باشد و مجموعه طرحهای ورزشی ساحلی مورد بهره برداری قرار گرفته در فاز تجارت و گردشگری منطقه، از جمله بخشهایی بوده که مورد توجه هیأت عالی بازدید کننده از منطقه آزاد انزلی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، از سوی دیگر دبیر و اعضای شورای معاونین، مدیران و مشاورین شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از پارک ملی بوجاق که در محدوده منطقه آزاد انزلی واقع شده دیدار کرده و با ظرفیتهای این اکوسیستم کم نظیر در حوزه اکوتوریسم آشنا شدند.

ترکان و هیأت همراه در ادامه از توانمندی‌ها و پروژه‌های صنعتی، خدماتی و گردشگری که از سوی بخش خصوصی در محدوده این منطقه در حال احداثاست، دیدار کرد که در این میان می‌توان بازدید از دو واحد تولیدی صنعتی شهرک صنعتی شماره یک منطقه که در حوزه پوشاک و منسوجات طی ماههای اخیر مشغول به فعالیت شده‌اند، شرکت کشتی سازی هفتم آذر که در محدوده این منطقه اقدام به طراحی کشتی تجاری مخصوص دریای خزر کرده، مجموعه شهرک مسکونی - گردشگری عظام، هتل پنج ستاره و مجتمع تجاری اداری در حال ساخت در فاز تجارت منطقه، را نام برد.
این برنامه بازدید با هدف بررسی توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و عملکرد سازمان منطقه آزاد انزلی در حوزه‌های مختلف انجام شد.

در پایان این دیدارها، ترکان روند اجرای پروژه‌ها را مثبت ارزیابی و ابراز امیدواری کرد که منطقه آزاد انزلی به اهداف ایجاد مناطق آزاد در زمینه توسعه صادرات و کسب درآمدهای ارزی و جذب سرمایه گذار دست یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز