خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اوقاف و امورخیریه گیلان خبر داد:

اجتماع " من عاشق محمدم " در بقاع متبرکه استان گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۹۷۴

در پی اهانت به ساحت حضرت محمد(ص) اداره کل اوقاف اقدام به برگزاری اجتماع مردمی با عنوان " من عاشق محمدم " در سطح بقاع شاخص استان می‌کند که این برنامه بصورت ویژه شنبه ۴ بهمن بعد از نماز مغرب و عشاء در جوار مرقد میرزا کوچک جنگلی برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان از اجتماع دوستداران رسول مهربانی با عنوان " من عاشق محمدم " در بقاع

متبرکه گیلان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت،حجت الاسلام والمسلمین عادلی در این موردگفت: دشمنان اسلام وقتی می‌بینند موج اسلام خواهی در حال فراگیری جهان است توطئه دیگری به راه انداخته و به دروغ دست پرورده‌های خود در القاعده و داعش را به عنوان نماد اسلام معرفی میکنند. القاعده و داعش که امکانات خود را ازغرب می گیرند و تحت حمایت سرویس‌های جاسوسی غرب آموزش می‌بینند تا اسلامی خشونت طلب را به دنیا عرضه کنند. قطعا اسلامی که از لندن و آمریکا هدایت شود اسلام ناب محمدی(ص) نیست.

عادلی افزود: همان گونه که ترور محکوم است توهین به مقدسات نیز محکوم است. حرکت اخیر نشریه فرانسوی قطعا با چراغ سبز دشمنان اسلام و رسول مهربانی رقم خورده است و نشان دهنده ماهیت زشت این نشریه و اهداف شوم و پنهانی دشمنان اسلام است که این اقدام به بزرگی حضرت رسول اکرم(ص) آسیبی نمی زند ولی قلب صدها میلیون مسلمان را نسبت به این موضوع جریحه دار می‌کند و پلیدی دشمنان را آشکارا می‌سازد.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان همچنین افزود: در پی اهانت به ساحت مقدس و نورانی پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد(ص) اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان در راستای انجام وظایف محوله، و در راستای ترویج و نشر معارف ناب اسلام عزیز و معرفی چهره پر از خیر و برکت نبی مکرم اسلام(ص) اقدام به برگزاری اجتماع مردمی با عنوان " من عاشق محمدم " در سطح بقاع شاخص استان می‌کند که این برنامه بصورت ویژه شنبه ۴ بهمن ماه سالجاری بعد از نماز مغرب و عشاء در جوار مرقد میرزا کوچک جنگلی(مسجد بقعه متبرکه سلیمانداراب) شهرستان رشت برگزار خواهد شد.

وی همچنین در خصوص برنامه‌های این اجتماع افزود: قرائت زیارت حضرت رسول اکرم(ص) در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه، دعوت از سخنرانان برجسته و بازگویی فضائل، مناقب پیامبر گرامی اسلام(ص) و افشای نقشه شوم دشمنان و اسلام هراسی آنان و دیگر عناوین از برنامه های اداره کل اوقاف و امورخیریه استان گیلان در اجتماع " من عاشق محمدم " می‌باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز