خبرگزاری کار ایران

اقدام پسندیده سازمان زیباسازی شهرداری رشت:

نصب نشانه رفتگر و بازنشسته در شهر رشت

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۶۷۶

سازمان زیباسازی شهرداری رشت در یک اقدام پسندیده، نشانه بازنشسته و رفتگر را در سبزه میدان و پارک قدس رشت نصب کرد.

سازمان زیباسازی شهرداری رشت، نشانه رفتگر و بازنشسته را به پاس احترام و قدردانی از زحمات این عزیزان در سبزه میدان و پارک قدس نصب کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، سازمان زیباسازی شهرداری رشت، نشانه رفته گر را در ورودی پارک قدس و بازنشسته را در سبزه میدان رشت نصب کرد.

حامد عبدالهی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری رشت به خبرنگار ایلنا گفت: هدف از این کار، قدر دانی زحمات چند دهه ای این عزیزان است.

وی انتخاب سبزه میدان برای نصب نشانه بازنشسته را حضور روزانه بازنشستگان در این میدان عنوان کرد و بیان داشت: با این کار می‌خواهیم به این عزیزان بگوییم که قدردان زحمات چندین ساله آنان در عرصه های مختلف کاری برای به حرکت درآمدن چرخ های پیشرفت کشورعزیزمان ایران باشیم.

عبدالهی تصریح کرد: به جهت بالا رفتن روحیه رفتگران زحمت کش شهرداری و به جهت اینکه بدانند مجموعه شهرداری و شهروندان قدردان زحمات آنان هستند نشانه رفته‌گر در پارک قدس نصب شد..

وی برنامه های در دست اقدام سازمان زیباسازی شهرداری رشت را موجب تحول نمای بصری این کلانشهر دانست و بیان داشت: نصب سردیس پروفسور سمیعی و استاد اردشیری و به مزایده گذاشتن فضای تبلیغاتی شهر رشت از موارد در دست اجرا است.

عبدالهی نصب تصاویر شهدا را در سطح شهر رشت منوط به برگزاری جلسه از سوی فرمانداری رشت عنوان کرد و افزود: پس از برگزاری جلسه مذکور و تصمیم گیری با حضور نهادهای ذیربط تصاویر ۱۲۰۰ شهید والامقام به صورت زیبا در سطح شهر رشت نصب خواهد شد.

وی چراغانی و اذین بندی شهر برای دهه مبارکه فجر و نصب المانهایی با مذمون دهه مبارکه فجر را از دیگر اقدامات در دست اجرا دانست و افزود: زیباسازی شهر برای حضور مسافران نوروزی با نصب المانهایی با تناسب نوروز از دیگر برنامه ها است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز