خبرگزاری کار ایران

بخشدار مرکزی انزلی خبر داد:

ذخیره آرد نانوایی‌های بخش مرکزی انزلی وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۴۳۹

با توجه به افزایش نرخ جدید نان، نانوایان باید تلاش لازم را برای بهبود کیفیت نان اعمال کنند.

بخشدار مرکزی انزلی گفت: ذخیره آرد نانواییهای بخش مرکزی انزلی به اندازه کافی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، منوچهر عاشوری، صبح امروز در جریان بازدید از وضعیتنانواییهای بخش مرکزی این شهرستان که با همراهی ابراهیم محمودی، رئیس اتحادیه نانوایان بندرانزلی و جانشین اداره صنعت معدن و تجارتبه منظور نظارت و کنترل و نحوه پخت و پز نان صورت گرفت، اظهار کرد:با توجه به افزایش نرخ جدید نان، نانوایان باید در زمینه کیفیت بخشی به نان هرچه بیشتر تلاش کنند تا رضایتمندی در بین مردم ایجاد شود.

وی افزود: پولی که مردم برای تهیه نان خود پرداخت میکنند با رنج و زحمت به دست میآورند بنابراین انتظار و

توقع دارند تا نان را با کیفیت مناسب دریافت کنند ضمن اینکهبرخی از افراد به خاطر عدم تمکن مالی قادر به خریدربرنج نیستند و بیشتر از نان استفاده میکنند بنابراین نان مصرفی مردم باید بهترین کیفیت را داشته باشد.

بخشدار مرکزی انزلی با اشاره به اعلام هواشناسی مبنی بر احتمال بارش برف و باران شدید درساعتهای آینده گفت: ذخیره سازی آرد برای نانوایان بسیار مهم است و در بازدیدهایی که انجام شد ذخیره آرد در نانواییهای بخش مرکزی انزلی به اندازه کافی وجود دارد.

وی در زمینه برخورد متواضعانه با مردم، رعایت موارد بهداشتی در نانوایی، رعایت وزن نان،رعایت ساعت پخت نان و عدم استفاده از جوش شیرین در نان تذکراتی به نانوایان داد.

عاشوری و مسئولان همراه وی از پنج واحد نان تافتون و ۱۴ واحد بربری در روستاهای آبکنار،تربهبر، معاف، خمیران، کرکان، سیاه خالهسر، سیاه اوزان، کچلک، کپورچال و علیآباد بازدیدکردند.

بخش مرکزی بندر انزلی دارای ۴۹ واحد نانوایی فعال است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز