خبرگزاری کار ایران

رئیس پارک علم و فناوری گیلان تاکید کرد:

ضرورت ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه غذا و آشامیدنی

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۲۱۲

رئیس پارک علم و فناوری گیلان از دایر شدن چهارمین نمایشگاه تخصصی مواد غذایی و آشامیدنی صنایع فناوری با رویکرد صادرات به کشورهای حاشیه دریای خزر در رشت خبر داد.

رئیس پارک علم و فناوری گیلان بر ضرورت ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه غذا و آشامیدنی در استان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، مجید متقی‌طلب امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نمایشگاه تخصصی مواد غذایی و آشامیدنی صنایع فناوری در این شهر اظهار کرد: نمایشگاه مذکور با رویکرد صادرات به روسیه و کشورهای حاشیه خزر دایر می‌شود.

وی ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه غذا و آشامیدنی را از اهداف برگزاری نمایشگاه مذکور عنوان کرد و افزود: نمایشگاه تخصصی مواد غذایی و آشامیدنی صنایع فناوری از چهارم تا هفتم دی ماه سال جاری در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی گیلان دایر می‌شود.

متقی‌طلب با تاکید بر ایجاد قطب علم و فناوری شمال کشور مبتنی بر قابلیت‌های اقلیمی و اقتصادی منطقه و برقراری تعامل فناوری با کشورهای حوزه دریای خزر، بیان کرد: ایجاد سازوکارهای مناسب برای توسعه موسسه‌های دانایی‌محور در راستای برقراری رابطه و انسجام بین تحقیق، فناوری و صنعت به منظور دستیابی به اهداف و همسویی با روند توسعه اقتصادی دانش‌بنیان رسالت پارک علم و فناوری گیلان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز