خبرگزاری کار ایران

در بودجه ۹۴ پیش بینی شد؛

تخصیص اعتبار ۸ هزار میلیاردی دولت به بنیاد شهید و امور ایثارگران

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۵۸۳

نماینده مردم رشت در مجلس از پیش بینی پرداخت مابقی مطالبات ایثارگران در بودجه سال ۹۴ خبر داد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مطابق بودجه پیشنهادی دولت در بودجه سال ۹۴ میزان اعتبارات دولت به بنیاد شهید و امور ایثارگران ۸ هزار و ۲۳۶ میلیارد و ۶۹۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال پیش بینی شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، این نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با اعلام این خبر اظهار کرد: دولت در لایحه پیشنهادی بودجه ۹۴ سقف بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران را ۸هزار میلیارد تومان پیشنهاد کرد.

وی افزود: مطابق بودجه پیشنهادی دولت در بودجه سال ۹۴ میزان اعتبارات دولت به بنیاد شهید و امور ایثارگران ۸ هزار و ۲۳۶ میلیارد و ۶۹۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال پیش بینی شده است در حالی که بودجه مصوب بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال گذشته ۶ هزار میلیارد تومان بوده است.

جعفرزاده خاطر نشان کرد: مطابق بودجه پیشنهادی دولت در بودجه سال ۹۴ میزان اعتبارات دولت به «ستاد مرکزی راهیان نور کشور» ۱۵میلیارد تومان پیش بینی شده است.

در ردیف توزیع اعتبارات جدول شماره ۱۸ بودجه پیشنهادی سال ۹۴، دولت برای «مطالبات خانواده معظم شهدا، پاداش پایان خدمت، سایر مطالبات و دیون» مبلغ ۱۵۶ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

گفتنی است؛ معوقات ایثارگران تا سال ۹۰ چندی پیش پرداخت شد و معوقات از سال ۹۰ به بعد هنوز باقی مانده است. اکنون این مبلغ برای سال ۹۴ از سوی دولت پیشنهاد شده است.

همچنین برای «قانون خدمات رسانی ایثارگران» ۲۲۷ میلیارد تومان، برای «هزینه تحصیلی و آموزشی مصادیق ایثارگری مطرح در تبصره۱۵» مبلغ ۲۲۰ میلیارد تومان و برای «هزینه‌های درمانی مصادیق ایثارگری» ۳۴ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

علاوه بر این، میزان اعتبارات دولت مطابق بودجه پیشنهادی در بودجه سال آینده، مبلغ ۳۳ میلیارد تومان را برای بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس پیش بینی کرده است.


نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز