خبرگزاری کار ایران

فرماندار رضوانشهر:

جنگل نشینان و روستائیان حوزه پیرامونی سد شفارود ساماندهی می شوند

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۴۷۵

سد شفارود علاوه بر تأمین آب شرب شهرهای رضوانشهر، پره سر و شاندرمن و همچنین آب صنعتی چوکا در این شهرستان، قادر است آب ۱۰ هزار و ۸۳۰ هکتار اراضی آبی زیر کشت را نیز تامین کند.

فرماندار رضوانشهر گفت: برای اسکان و ساماندهی جنگل نشینان و روستائیان حوزه پیرامونی سد شفارود، هم اکنون ۱۸ هکتار زمین در مجاورت روستای پونل نیاز است

به گزارش ایلنا از رضوانشهر، حمیدرضا امام پناهی امروز در در جریان بازید از سد شفارود در این شهرستان حمایت های استاندار گیلان به جهت شتاب بخشی در تکمیل اجرای پروژه های عمرانی و طرح های زیر ساختی این شهرستان را موثر دانست و گفت: به طور قطع استمرار این بازدیدها موجب تغییرات و پیشرفت مسیر توسعه همه جانبه این مناطق خواهد شد.

وی افزود: جهت اسکان و ساماندهی جنگل نشینان و روستائیان حوزه پیرامونی سد شفارود، هم اکنون نیاز به حدود ۱۸ هکتار زمین در مجاورت روستای پونل داریم که متعلق به منابع طبیعی می باشد و هم اکنون به صورت خالی از جنگل رها شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان نیز در این بازدید گفت: سد شفارود علاوه بر تأمین آب شرب شهرهای رضوانشهر، پره سر و شاندرمن و همچنین آب صنعتی چوکا در این شهرستان، قادر است آب ۱۰ هزار و ۸۳۰ هکتار اراضی آبی زیر کشت را نیز تامین کند.

سیف الله آقابیگی بیان کرد: پیمانکاری سد شفارود بر عهده شرکت های چینی و ایرانی می باشد که هم اکنون با مشارکت پیمانکاران شرکت ژیان، بانه و نیروتوان در حال اجرا می باشد و سد شفارود تنها پروژه کشور می باشد که در سال ۱۳۹۲ از محل فاینانس تصویب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز