خبرگزاری کار ایران

مسئول بسیج جامعه پزشکی آستارا خبر داد:

ویزیت رایگان بیش از شش هزار نفر در روستای عنبران آستارا

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۱۴۱

در این برنامه پزشکی، ارزش داروهای تجویز شده پزشکان بالغ بر ۱۲ میلیون تومان بوده است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی آستارا از ویزیت رایگان بیش از ۶ هزار نفر از اهالی عنبران محله و روستاهای همجوار به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج در آستارا خبر داد.

به گزارش ایلنا از آستارا، بختیار حیدر نیا، مسئول بسیج جامعه پزشکی آستارا در حاشیه ویزیت رایگان بیماران اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، سپاه ناحیه آستارا با مشارکت بسیج جامعه پزشکی طی دو روز بیش از ۶ هزار نفر از اهالی محله عنبران و روستاهای همجواری چون خانه‌های آسیاب، شیخ علی محله، شهرک هجرت، صیادلر، حیران، گیلده، سیج، دگیرمانکشی و مشند را با برپایی بیمارستان ثابت در مدرسه خدیجه کبری(سلام الله علی‌ها) عنبران محله ویزیت رایگان کردند.

وی تیم پزشکی حاضر در این روستا را از پزشکان حاذق و متخصص عنوان کرد و افزود: دو جراح، یک متخصص عفونی، سه متخصص زنان و زایمان، یک متخصص اعصاب و روان، پنج پزشک عمومی، دو دارو ساز، یک فوق تخصص قلب، یک مشاور روانشاسی، یک چشم پزشک و یک تیم پرستاری متشکل از ده پرستار ویزیت رایگان را انجام دادند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی بندر آستارا با بیان اینکه پس از ویزیت بیماران هیچ هزینه دارویی از آن‌ها دریافت نمی‌شود، تصریح کرد: در این برنامه پزشکی، ارزش داروهای تجویز شده پزشکان بالغ بر ۱۲ میلیون تومان بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز