خبرگزاری کار ایران

سرپرست تعاون روستایی گیلان:

۱۸مرکز خرید حمایتی برنج در گیلان فعال است

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۵۱۶

زمان خرید برنج توافقی از کشاورزان گیلان تا ۱۰ آذرماه جاری تمدید شده است.

سرپرست تعاون روستایی گیلان از خرید حمایتی برنج از کشاورزان این استان خبر داد و گفت: ۱۸ مرکز خرید در ۱۶ شهرستان گیلان خرید حمایتی برنج را انجام می‌دهند.

به گزارش ایلنا از رشت، تیمور رنگیدن، ظهر امروز، در جریان خرید توافقی برنج از کشاورزان این استان با اشاره به تمدید دوره خرید توافقی برنج اظهار کرد: زمان خرید برنج توافقی از کشاورزان گیلان تا ۱۰ آذرماه جاری تمدید شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از یک‌هزار و ۷۰۰ تن برنج از کشاورزان به صورت توافقی خریداری شده است، تصریح کرد: این مقدار برنج تا ۲۵ آبان ماه امسال خریداری شده است.

سرپرست تعاون روستایی گیلان مجموع پرداخت مطالبات برنج توافقی کشاورزان گیلان را ۳ میلیارد ریال عنوان کرد و یادآور شد: در مجموع مبلغ ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از کشاورزان، برنج خریداری شده که تاکنون ۴۵ درصد این مبلغ به آن‌ها پرداخت شده است.

وی از پرداخت مابقی مطالبات کشاورزان در خرید توافقی برنج را تا پایان هفته جاری عنوان کرد و متذکر شد: پرداخت باقی‌مانده مبلغ مذکور پس از طی مراحل قانونی انجام می‌شود.

گفتنی است، زمان خرید مرحله دوم برنج توافقی با درخواست کشاورزان و استاندار گیلان از سازمان تعاون روستایی کشور تا ۱۰ آذر ماه تمدید شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز