خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت مخابرات گیلان خبر داد:

ارتقاء رتبه فنی مخابرات گیلان در سطح کشور

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۴۸۱

شرکت مخابرات گیلان از اینکه در میان ادارات و سازمان های دیگر استان، بیشترین درصد پرسنل رزمنده و ایثارگر را درمیان خود دارد به خود می بالد.

مدیرعامل شرکت مخابرات گیلان از ارتقاء رتبه فنی مخابرات گیلان در سطح کشور خبر داد و گفت: این موفقیت را مرهون تلاش همکاران متخصص و بسیجی هستیم.

به گزارش ایلنا از رشت، رضا خضردوست مدیرعامل و رئیس هیات مدیره مخابرات گیلان در جمع بسیجیان این استان با پاسداشت هفته بسیج طی سخنانی، بسیج را سرمایه جاودانه انقلاب اسلامی خواند و گفت: بسیج از‌‌ همان روزهای آغازین انقلاب و با درایت معمار کبیر انقلاب بنیان نهاده شد که همواره در طول این ۳۶ سال به دور از گرایشات سیاسی پشتوانه‌ای قدرتمند برای این نظام بوده است.

وی از ارتقاء رتبه فنی مخابرات استان گیلان در سطح کشور خبر داد و گفت: این موفقیت را مرهون تلاش همکاران متخصص و بسیجی شرکت مخابرات استان هستیم.

این مسئول خاطر نشان کرد: این شرکت از اینکه در میان ادارات و سازمان‌های گیلان بیشترین درصد پرسنل رزمنده و ایثارگر را درمیان خود دارد به خود می‌بالد.

وی در تحولات روزمره و پرشتاب تکنولوژی خصوصا در حوزه فنآوری اطلاعات را در دنیا قابل توجه برشمرد و اظهار کرد: با توجه به اینکه کشور در شرایط تحریم‌های ظالمانه غرب قرار دارد تلاش بیش از پیش متخصصان و همکاران بسیجی را برای پیشرفت هرچه سریع‌تر در این مقوله ضرورت دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز