خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی صومعه‌سرا:

گیلان دومین استان کشور در تاسیس باشگاه کشاورزان جوان است

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۰۴۹

این تشکل که اعضای آن از مردم و قشر کشاورز هستند نقش بزرگ و حیاتی در بحثاقتصاد مقاومتی ایفا می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی صومعه‌سرا از تشکیل باشگاه کشاورزان جوان در گیلان خبر داد و گفت: گیلان دومین استان کشور در تاسیس این باشگاه است.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا، سیدمهدی حسینی در جمع خبرنگاران درباره تشکیل باشگاه کشاورزان جوان در گیلان اظهار کرد: کار اولیه تشکیل این تشکل از هشت ماه گذشته آغاز در استان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این تنها تشکل مردم‌نهاد در بخش کشاورزی است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری به این تشکل توجه ویژه داشته و نماینده‌ای در آن دارند.

موسس باشگاه کشاورزان جوان در گیلان با اشاره به اینکه این تشکل مردمی است، افزود: در این باشگاه درباره تمام امورات مربوط به بخش کشاورزی فعالیت می‌شود.

وی موضوع اقتصاد مقاومتی را یکی از مهم‌ترین دلایل تشکیل این باشگاه عنوان کرد و گفت: این تشکل که اعضای آن از مردم و قشر کشاورز هستند نقش بزرگ و حیاتی در بحثاقتصاد مقاومتی ایفا می‌کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه گیلان پس از خراسان رضوی دومین استان کشور در تاسیس باشگاه مذکور است، خاطرنشان کرد: امیدواریم در اجرای فعالیت این باشگاه نیز با موفقیت عمل کنیم.

حسینی آدرس سایت باشگاه کشاورزان جوان گیلان را kbkig. lxbir عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز