خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

اولویت اصلی وزارتخانه بهداشت و درمان باید بهداشت و پیشگیری باشد

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۰۳۴

عضو کمیسیون بهداشت و درمان و نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی دریافت‌های غیرمتعارف(زیر میزی) را از دغدغه‌های مهم مردم در بخش درمان دانست.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان و نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اولویت اصلی وزارتخانه بهداشت و درمان باید بهداشت و پیشگیری باشد، گفت: متاسفانه بیشتر بودجه‌های این وزارتخانه هم اکنون متوجه بخش درمان است که باید این رویه اصلاح شود.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد حسین قربانی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شهرستان آستانه اشرفیه دارای ۴۵۰ کیلومتر راه روستایی است که تنها ۵۰ درصد این روستا‌ها از نعمت آسفالت بهره مندند، افزود: به رغم تمامی تلاش‌های مسئولان در سطح ملی و استانی امسال تنها ۴۵ کیلومتر از راه‌های روستایی این شهرستان به زیر پوشش آسفالت می‌رود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان و نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی گفت: آسفالت و بهسازی راه‌های روستایی نقش مهمی در توسعه هر منطقه دارند.

وی افزود: آستانه اشرفیه با داشتن جاذبه‌های بی‌بدیل گردشگری و کشاورزی پر رونق می‌تواند نقش مهمی در پویایی اقتصادی استان داشته باشد از اینرو می‌طلبد مسئولان در توسعه زیر ساخت‌های منطقه توجهی ویژه داشته باشند.

قربانی در ادامه با بیان اینکه اولویت اصلی وزارتخانه بهداشت و درمان باید بهداشت و پیشگیری باشد، اظهارداشت: اگر تمامی بودجه کشور به بخش درمان اختصاص یابد باز هم جوابگو نخواهد بود.

وی تصریح کرد: متاسفانه بیشتر بودجه‌های این وزارتخانه هم اکنون متوجه بخش درمان است که باید این رویه اصلاح شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان و نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی دریافت‌های غیرمتعارف(زیر می‌زی) را از دغدغه‌های مهم مردم در بخش درمان دانست و گفت: سامانه ۱۶۹۰ برای رفع این مشکل راه اندازی شده است.

وی در ادامه از تمامی آحاد مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه دریافتی غیر معارف درمان در بخش دولتی و خصوصی نظرات و شکایات خود را به این سامانه اعلام تا از سوی مسئولان ذیربط مورد رسیدگی قرار گیرد.

قربانی همچنین تاکید کرد: بخش نظارتی در تمامی حوزه‌ها به ویژه بهداشت و درمان باید تقویت شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز