خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان هشدار داد:

برخورد جدی با اخلالگران حوزه سوخت در گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۳۵۵

در ۷ ماهه گذشته تعداد ۱۳ پرونده تخلف گاز مایع در این مرجع مورد رسیدگی قرار گرفت که متخلفین به پرداخت مبلغ ۱۱۵ میلیون و ۲۲۰ هزار و ۷۰۰ ریال جزای نقدی و تعداد دو واحد نیز قطع سهمیه شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: در ۷ ماه گذشته تعداد ۱۳ نمایندگی عرضه گاز مایع ۱۱ کیلویی و شعبه نفت به این مرجع معرفی شدند.

به گزارش ایلنا از رشت، رضا قشلاقی با اعلام مطلب فوق اظهار کرد: براساس اخبار واصله برخی از نمایندگان گاز مایع، علیرغم دریافت سهمیه بخش ها و روستاهای استان به دلیل توزیع نامناسب باعثبالا رفتن قیمت آن می شوند و با توجه به شروع فصل سرما مردم ناچار به خرید آن با قیمتی بالاتر از نرخ مصوب هستند لذا به کلیه افرادی که از وضع موجود سوء استفاده می کنند اخطار می کنیم که قطع سهمیه سوخت در انتظار آنان است.

وی در همین راستا به مصرف کنندگان گاز مایع اعلام کرد: براساس آخرین مصوبه تعیین شده قیمت گاز مایع ۱۱ کیلویی ۵۶ هزار ریال است و هرگونه گزارش یا شکایت خود را به شماره ۳۳۳۲۹۰۳۸ ستاد خبری تعزیرات حکومتی اطلاع دهند تا نسبت به آن اقدام قانونی صورت پذیرد.

قشلاقی ادامه داد: در ۷ ماهه گذشته تعداد ۱۳ پرونده تخلف گاز مایع در این مرجع مورد رسیدگی قرار گرفت که متخلفین به پرداخت مبلغ ۱۱۵ میلیون و ۲۲۰ هزار و ۷۰۰ ریال جزای نقدی و تعداد دو واحد نیز قطع سهمیه شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز