خبرگزاری کار ایران

امام جمعه رشت:

دانش پژوهشی و دانش آموزی باید بر اساس اعتقاد به خدا باشد

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۳۵۵

دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور، باید ادامه دهنده راه امام حسین(ع) و نهضت سرخ حسینی باشند.

امام جمعه رشت گفت: کسب علم، دانش پژوهشی و دانش آموزی بایستی بر اساس اعتقاد به خدا و قیامت باشد.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت الله زین العابدین قربانی به مناسبت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز در جمع تشکل‌های دانش آموزی استان گیلان، با تاکید بر اینکه تعلیم و تربیت باید بر اساس آموزه‌های انبیاء باشد، افزود: اعتقاد به خدا، قیامت و اخلاق از جمله مواردی است که در بحثتعلیم و تربیت قرآنی به کار گرفته شده است.

وی ادامه داد: کسب علم، دانش پژوهشی و دانش آموزی بایستی بر اساس اعتقاد به خدا و قیامت باشد.

امام جمعه رشت با بیان ضرورت توجه به تربیت الهی در آموزش و پرورش اظهار داشت: علم بایستی با عمل و کار‌ها و دانش نیز بایستی با یاد خدا همراه باشد.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان خاطرنشان کرد: اگر کسب علم و دانش با استعانت از خداوند نباشد، علم را در مسیر نابودی مردم به کار می‌گیرند.

وی ضمت تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) تصریح کرد: امام حسین(ع) برای امر به معرف و نهی از منکر و اقامه نماز قیام کرد.

آیت الله قربانی با بیان اهمیت اقامه نماز یادآور شد: نماز انسان را به معراج می‌برد و از خوردن مال حرام، پوشیدن لباس حرام و زندگی کردن در خانه غصبی باز می‌دارد.

امام جمعه رشت با اشاره به عزاداری‌های پرشور مردم در سالروز شهادت سرور و سالار شهیدان اباعبدالله حسین(ع) در سراسر کشور اظهار کرد: همه ما از جمله دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور بایستی ادامه دهنده راه آن امام باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان صبر را از ویژگی‌های بارز حضرت زینب(س) نام برد و خاطرنشان کرد: کار قیام امام حسین علیه السلام بعد از شهادت آن امام بر عهده خواهر گرامی آن حضرت گذاشته شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز