خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد ماسال:

۴۷ وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد ماسال پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۱۸۹

۱۰ وام با اعتبار ۷۳۰ میلیون ریال از محل اعتبارات صندوق اشتغال نیازمندان در قالب طرح‌های دامداری، شیلات و خدماتی به مددجویان این نهاد پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ماسال گفت: در شش ماه نخست سال جاری ۴۷ وام خوداشتغالی و خودکفائی با اعتبار ۴۱۸ میلیون تومان به مددجویان این نهاد پرداخت شده است.

به گزارش ایلنا از ماسال، عظیم نوروزی، با اعلام این مطلب اظهار کرد: در شش ماه نخست سال جاری ۴۷ فقره وام خوداشتغالی با اعتبار چهار میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال به مددجویان این نهاد پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه ۱۰ وام با اعتبار ۷۳۰ میلیون ریال از محل اعتبارات صندوق اشتغال نیازمندان در قالب طرح‌های دامداری، شیلات و خدماتی به مددجویان این نهاد پرداخت شده، افزود: ۳۷ فقره وام با اعتبار سه میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال در قالب طرح‌های مذکور از محل تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ماسال با بیان اینکه سه فقره وام در قالب کارانگیزی با اعتبار ۸۰ میلیون تومان به مددجویان پرداخت شده، گفت: ۱۶ فقره وام در قالب طرح‌های توان افزایی با اعتبار ۷۶ میلیون ریال و ۲۸ فقره وام در قالب طرح‌های خودکفائی با مبلغ سه میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال به اقشار آسیب پذیر جامعه تعلق گرفته است.

نوروزی با بیان اینکه یک صد و ۴۶ نفر مددجو در شش ماه نخست امسال در آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در قسمت آموزش‌های بلند مدت شرکت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: ۴۹۹ نفر مددجو در آموزش‌های کوتاه مدت فنی حرفه‌ای شرکت کردند که برای آموزش آن‌ها ۲۰۶ میلیون و ۹۰۶ هزار ریال اعتبار هزینه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز