خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر چاف:

استیضاح شهردار چاف، صحت ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۹۹۷

شهردار چاف و چمخاله به خوبی در این یک سال عمل کرده است و از وی حمایت خواهیم کرد.

رئیس شورای شهر چاف و چمخاله گفت: استیضاح شهردار چاف، صحت ندارد.

به گزارش ایلنا از لنگرود، کامران زاغی با انتقاد از مطرح کردن طرح استیضاح شهردار چاف و چمخاله اظهار کرد: مطرح کردن استیضاح شهردار چاف و چمخاله یک شیطنت بود و صحت ندارد.

وی درباره عملکرد محمد دانش شکیب در یک سال گذشته افزود: شهردار چاف و چمخاله به خوبی در این یک سال عمل کرده است و از وی حمایت خواهیم کرد.

این عضو شورای شهر گفت: هر چند قانون فعلی شورا‌ها نتوانسته اختیارات لازم برای تاثیر گذاری بسیط در مدیریت شهری را به شورای شهر واگذار کند اما یک نگاه موشکافانه به واقعیت‌های موجود در قانون شورا‌ها و ظرفیت نهاد برخاسته از آن گویای این مسئله است که شورای شهر با استفاده از ظرفیت‌های قانونی موجود نیز می‌تواند بر برنامه‌ها و سیاست‌های عمرانی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی شهر اثرگذار باشد.

زاغی افزود: علیرغم پتانسیل‌های موجود در قانون فعلی شورا‌ها، یک نگاه اجمالی به خروجی کارکردهای شوراهای شهر نشان از ضعف عملکرد‌ها و ناکار آمدی است.

رئیس شورای شهر چاف و چمخاله در پایان با انتقاد از موج استیضاح شهرداران در استان عنوان کرد: به علت نگاه بسیاری از اعضای شورا‌ها به عنوان عضو در بدنه شورا‌ها یک فرصت شخصی و نه یک فرصت برای خدمت، معضلات دیگری برای مدیریت شهری و شهرداری ایجاد کرده است که این امر پایان خوشی برای مردم به همراه ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز