خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان:

ارتش ایران مورد احترام و تکریم همه مردم کشور است

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۷۵۳

پشتوانه مردمی ارتش بزرگ‌ترین عامل قدرتمندی این نیرو برای دفاع از کشور است.

استاندار گیلان گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران ارتش به دلیل فداکاری‌ها و جانفشانی‌های در طول عمر پربرکت انقلاب مورد تکریم و احترام مردم است.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد علی نجفی در دیدار با معاونان اجرایی و مهندسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران مایه افتخار کشور است، افزود: ارتش در نظام مردم سالار دینی ارتش مردمی است که تحت تدابیر فرماندهی معظم کل قوا به حراست و دفاع از مرزهای ایران اسلامی می‌پردازد.

وی با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران ارتش به دلیل فداکاری‌ها و جانفشانی‌های در طول عمر پربرکت انقلاب مورد تکریم و احترام مردم است، اظهارداشت: همه وجود ارتش برای مردم است و به همین دلیل نیز مورد احترام و تکریم آنان قرار دارد.

استاندار گیلان گفت: در حالی که کشورهای همسایه با ناامنی روبرو هستند با اتحاد و همدلی نیروهای مسلح و پشتوانه مردمی آن‌ها، ایران اسلامی از امن‌ترین کشورهای جهان است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به کمک رسانی نیروهای مسلح شامل ارتش، سپاه، نیروی انتظامی وزارت دفاع و بسیج به مردم در بحران برف سال گذشته افزود: این کمک‌ها نشانی از همدلی برای خدمت به مردم است.

امیر سرتیپ محمد محمودی معاون اجرایی ارتش نیز در این دیدار با اشاره به کمک رسانی‌های ارتش در بحران برف سال گذشته گفت: یکی از وظایف ارتش در کنار مسائل نظامی، کمک به مردم در زمان بروز بلایای طبیعی است و این نیرو همواره آماده جانفشانی برای خدمت به مردم است.

امیرعلیرضا توانایی معاون مهندسی ارتش نیز در این نشست از آمادگی کمک‌های فنی و مهندسی این نیرو در پروژه‌های استان خبر داد.


نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز