خبرگزاری کار ایران

طی صدور پیامی؛

استاندار گیلان، کسب افتخار جهانی پروفسور سمیعی را تبریک گفت.

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۰۳۳

استاندار گیلان در پیامی انتخاب «پروفسور مجید سمیعی» را به عنوان برترین دانشمند و جراح مغز و اعصاب جهان از سوی آکادمی جهانی جراحان مغز و اعصاب را تبریک گفت.

استاندارگیلان کسب افتخار جهانی پروفسور سمیعی را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدعلی نجفی در این پیام تبریک، گفته است:

جناب آقای پروفسور مجید سمیعی

نتخاب جنابعالی به عنوان برترین دانشمند و جراح مغز و اعصاب جهان را تبریک می گویم، کسب این افتخار موجب شعف فراوان و تحسین دوباره اینجانب نسبت به افتخارات و نبوغتان شده و خوشحالی جامعه علمی و مباهات تمامی ایرانیان و گیلانیان عزیز را به همراه آورده است.

استاندار گیلان در این پیام خاطرنشان کرده: امروز همه گیلانیان به خود می‌بالند که پرافتخارترین جراح ایرانی که ده ها جایزه و مدال علمی بین المللی را در زمینه گسترش مرزهای دانش در حیطه علوم مغز اعصاب به دست آورده، زاده این دیار است.

آکادمی جهانی جراحان مغز و اعصاب، پروفسور مجید سمیعی چهره ماندگار پزشکی ایران و جهان را به عنوان برترین دانشمند و جراح مغز و اعصاب جهان و برنده جایزه این آکادمی در سال ۲۰۱۴ انتخاب کرد.

ماه گذشته نیز طی یک مراسم رسمی نشان علمی کشور قزاقستان و استادی افتخاری دانشگاه آستراخان به پروفسور سمیعی اعطاء شد و از وی برای آموزش جراحان مغز و اعصاب این کشور دعوت به عمل آمد.

مجید سمیعی پرافتخارترین جراح ایرانی است که ده ها جایزه و مدال علمی بین المللی را در زمینه گسترش مرزهای دانش در حیطه علوم مغز اعصاب به دست آورده است.

پروفسور سمیعی در سال ۲۰۱۳ نیز از سوی نشریه معتبر ورلد نوروسرجری به عنوان برترین جراح مغز اعصاب جهان در سال ۲۰۱۳ انتخاب شد و در شماره ویژه این نشریه که به مناسبت انتخاب این جراح ایرانی به عنوان جراح برتر جهان انتشار یافت، ده ها استاد و جراح تراز اول جهانی در خصوص خدمات شایان توجه وی به رشته جراحی مغز و اعصاب مقالات متعددی را به چاپ رساندند.

پروفسور مجید سمیعی استاد افتخاری دانشگاه علوم پزشکی تهران بوده و هم اکنون با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران، هدایت ساخت بزرگ ترین مرکز بین المللی علوم مغز و اعصاب جهان را در ایران دنبال می کند که در این برنامه، نخبگان جوان پزشکی کشور دوره های آموزشی فوق تخصصی را در قالب بورسیه مشترک پروفسور سمیعی و دانشگاه علوم پزشکی تهران طی می کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز