خبرگزاری کار ایران

۱۶ تا ۱۸ مهرماه برگزار می‌شود؛

همایش دانشجویی مهندسی مکانیک ایران در دانشگاه گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۲۱۹

این همایش با هدف نزدیک شدن بیش از پیش صنعت و دانشگاه و ایجاد شور و نشاط در جامعه دانشجویی کشور برگزار می‌شود تا آخرین دستاوردهای پژوهشی دانشجویان در طی کنفرانس و نیز دستاوردهای علمی و اختراعات دانشجویان در قالب برپایی نمایشگاه دستاوردهای دانشجویی در کنار برگزاری این همایش ارائه شود.

رئیس علمی هشتمین همایش دانشجویی مهندسی مکانیک ایران گفت: هشتمین همایش دانشجویی مهندسی مکانیک ایران با هدف نزدیک شدن صنعت و دانشگاه در دانشگاه گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، نیما امانی فرد، با اعلام این مطلب اظهار کرد: هشتمین همایش دانشجویی مهندسی مکانیک ایران و اولین دوره مسابقات و نمایشگاه دستاورد‌ها و اختراعات دانشجویان مهندسی مکانیک ایران طی روزهای ۱۶ تا ۱۸ مهرماه به میزبانی دانشگاه گیلان برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش با هدف نزدیک شدن بیش از پیش صنعت و دانشگاه و ایجاد شور و نشاط در جامعه دانشجویی کشور برگزار می‌شود تا آخرین دستاوردهای پژوهشی دانشجویان در طی کنفرانس و نیز دستاوردهای علمی و اختراعات دانشجویان در قالب برپایی نمایشگاه دستاوردهای دانشجویی در کنار برگزاری این همایش ارائه شود.

رئیس علمی این همایش با بیان اینکه تا کنون بیش از ۵۰۰ مقاله علمی در ارتباط با علوم مهندسی و مکانیک به دبیرخانه این همایش رسیده است که از این تعداد پس از داوری ۳۰۰ مقاله مورد پذیرش قرار گرفت.

امانی فرد از حضور پروفسور یونس سنجل، از دانشگاه نوادای آمریکا نیز به عنوان میهمانان ویژه این همایش خبر داد و گفت: پروفسور یونس سنجل دو بار موفق به دریافت جایزه مریام وایلی امریکا به عنوان برجسته‌ترین نویسنده کتاب درسی مهندسی مکانیک شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز