خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت:

تامین آب آشامیدنی روستایی رویکرد مهم فرمانداری رشت است

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۵۷۳

امسال ۱۰ پروژه آب آشامیدنی روستایی در سطح شهرستان رشت اجرا می‌شود.

فرماندار شهرستان رشت گفت: تامین آب آشامیدنی روستایی رویکرد مهم فرمانداری رشت بوده و برای تحقق آن امسال دو میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان اعتبار هزینه خواهد شد.

به گزارش ایلنا از رشت، سید عیسی مهدوی در حاشیه بازدید از روستای اژد‌ها بلوچ شهرستان رشت افزود: امسال برنامه ریزی‌های برای اختصاص اعتبار بر اساس اولویت‌های اصلی این شهرستان صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه بخش بزرگی از این اعتبارات در عرصه‌هایی مانند تامین منابع آب و راه روستایی هزینه می‌شود، اظهار داشت: امسال ۱۰ پروژه‌های آب آشامیدنی روستایی در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

فرماندار شهرستان رشت ادامه داد: علاوه بر این برای توسعه و تعمیر شبکه برق این شهرستان بیش از ۱۸۰ میلیون تومان هزینه می‌شود تا مردم از خدمات آن بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری ۳۳۰ میلیون تومان به راه‌های روستایی شهرستان رشت اختصاص یافته است، گفت: در راستای آسفالت و بهسازی ۵۱ پروژه راه روستایی حدود هفت و نیم میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

مهدوی افزود: متاسفانه میزان برخورداری شهرستان رشت نسبت به سایر شهرستان‌های گیلان پنج درصد کمتر بوده در حالی که تمامی نقاط شهرستان باید تا سال ۹۵ گازدار شوند.

وی اظهارداشت: هم اکنون ۲۴ درصد از جمعیت ۹۳۰ هزار نفری شهرستان رشت در مناطق روستایی ساکن هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز