خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان خبر داد:

افزایش اعتبار برای تقویت مهارت‌های فنی و حرفه‌ای در گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۰۴۸

با کمکی که در سال گذشته از سوی استانداری شد، گیلان توانست امسال در مسابقات ملی مهارت امتیاز بیشتری را بدست آورد از اینرو این امر نشان دهندهٔ این است که توجه به این بخش نیتجه می‌دهد.

استاندار گیلان از افزایش تخصیص اعتبار برای تقویت مهارت‌های فنی و حرفه‌ای در گیلان خبرداد و گفت: با کمکی که در سال گذشته از سوی استانداری شد، گیلان توانست امسال در مسابقات ملی مهارت امتیاز بیشتری را بدست آورد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد علی نجفی، با تجلیل از افتخار آفرینان گیلان در مسابقات ملی مهارت اظهار کرد: برای ایجاد اشتغال باید از اندیشه‌های نوین در حوزهٔ مهارت آموزی حمایت کرد.

وی با بیان اینکه حضور در جمع جوانان اندیشمند گیلان باعثافتخار وی و همه مسئولان است گفت: به چنین جوانان فرهیخته‌ای که به نیازهای استان می‌پردازند می‌بالیم.

استاندار گیلان با اعلام این خبر که در زمینه تقویت مهارت‌های فنی و حرفه‌ای اعتبارات بیشتری در استان اختصاص می‌باید گفت: با کمکی که در سال گذشته از سوی استانداری شد، گیلان توانست امسال در مسابقات ملی مهارت امتیاز بیشتری را بدست آورد از اینرو این امر نشان دهندهٔ این است که توجه به این بخش نیتجه می‌دهد.

نجفی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه توفیقات خوبی در کشور در زمینه تربیت دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی شکل گرفته است افزود: اما باید در کنار این آموزش‌ها به مهارت آموزی جوانان و کاربردی کردن این دانسته‌ها کمک کرد.

وی با اشاره به رشد فنی و حرفه‌ای گیلان نسبت به استانهای دیگر گفت: درتعامل با آموزش و پرورش طرح هردانش آموز یک مهارت را باید تقویت کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز