خبرگزاری کار ایران

طی یک سفر کاری صورت گرفت؛

بازدید استاندار گیلان از شرکت تولید لامپ‌های کم مصرف کشور

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۳۶۶

استاندار گیلان در شهرک صنعتی شکوهیه نیز در دیدار با جمعی از سرمایه گذاران بخش خصوصی از استان های قم، یزد و خورستان از آنان برای حضور در گیلان دعوت کرد.

استاندار گیلان طی یک سفر کاری به قم، از تنها شرکت دانش بنیان تولید لامپ‌های فوق کم مصرف و بزرگترین واحد تولید پلیمر بخش خصوصی کشور بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت؛محمد علی نجفی در جریان سفر به قم از نخستین کارخانه ی دانش بنیان تولید کننده چراغ دیودنوری وLEDایران با ظرفیت تولید سالانه ۲۴۶ میلیون لامپ که در خاورمیانه بی نظیر است، بازدید کرد.

محصولات این کارخانه علاوه بر تامین نیاز داخلی، به کشورهای همچون عراق و عمان هم صادر می‌شود.

کاهش ۸۵ درصدی مصرف برق، سازگاری با محیط زیست و ۵۰ هزار ساعت کارمفید از ویژگی های لامپ های کم مصرف(LED)است.

استاندار گیلان همچنین در بازدید از اولین تولید کننده بخش خصوصی گرانول گرید بطری و بزرگترین تولید کننده الیاف پلی استر استیپل در ایران از نزدیک با روند فعالیت این واحد نمونه ی ملی که به ۱۸ کشور صادرات دارد آشنا شد.

محصولات این شرکت در صنایعی نظیر بطری های آب معدنی و نوشابه، ریسندگی نخ پلی استر، نخ های صنعتی، فیلم عکاسی، کف پوش ها مانند موکت و فرش، صنایع خواب و پرکردنی و منسوجات بی بافت کاربرد دارد.

نجفی در شهرک صنعتی شکوهیه نیز در دیدار با جمعی از سرمایه گذاران بخش خصوصی از استان های قم، یزد و خورستان از آنان برای حضور در گیلان دعوت کرد.

استاندار گیلان همچنین از عملیات ساخت دهکده گردشگری زیتون که در زمینی به مساحت ۷۰ هکتار در جاده قدیم قم – تهران در حال ساخت است دیدن کرد.

در این شهرک در یک طرح پنج ساله، علاوه برایجاد نخستین بوستان کروکودیل کشور، سالن پرورش تمام مکانیزه گل و ماهیان قزل آلا ساخته می شود.

دیدار استاندار گیلان با آیت ا… عباسی محفوظی از مراجع تقلید و عضو مجلس خبرگان رهبری از دیگر بخش های این سفر بود.

وی پس از این دیدار با حضور در مرقد مطهر حضرت معصومه(ع) برمزارآیت ا… العظمی بهجت فومنی و آیت ا… محمدی گیلانی حاضر شد و با قرائت فاتحه یاد و خاطره ی این دو روحانی بزرگوار و وارسته ی گیلانی را گرامی داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز