خبرگزاری کار ایران

در پی دعوت به مذاکره در دادستانی:؛

نماینده کارگران معترض کاشی گیلانا به پلیس امنیت منتقل شد

کد خبر : ۲۰۶۶۱۰

علیرضا یحیایی سرپرست بخش لعاب کارخانه کاشی گیلانا پیش از این از سوی کارفرما به همراه ۹ نفر دیگر از همکارانش به عنوان «اغتشاش‌گر» به دستگاه قضایی معرفی شده بود.

یکی از کارگران معترض کاشی گیلانا که ظهر امروز(۳۰ شهریور) برای مذاکره به دادستانی رودبار رفته بود، دقایقی پیش با همراهی یک مامور انتظامی به پلیس امنیت رودبار منتقل شد.

به گزارش ایلنا، علیرضا یحیایی سرپرست بخش لعاب کارخانه کاشی گیلانا پیش از این از سوی کارفرما به همراه ۹ نفر دیگر از همکارانش به عنوان «اغتشاش‌گر» به دستگاه قضایی معرفی شده بود.

بر اساس گزارش منابع کارگری، در پی درخواست داستانی از کارگران معترض مبنی بر معرفی نماینده‌ای برای مذاکره با دادستان، کارگران از آقای یحیایی دعوت کردند که آنان را در این مذاکره نمایندگی کند.

همچنین از محل کارخانه کاشی گیلانا گزارش می‌رسد که جلسه صبح امروز نمایندگان کارگران و کارفرما ظهر امروز بدون حصول نتیجه پایان یافته است.

پیش از این، در دومین روز از آغاز اعتصاب کارگران، یکی از نمایندگان کارگران به ایلنا گفته بود که «کارفرما از ۱۰ نفر از آنان به جرم ایجاد اغتشاش به مراجع قضایی شکایت کرده است و قرار است این کارگران به دادگاه احضار شوند.»

گفتنی است تلاش خبرنگار ایلنا برای تماس با دادستان رودبار با وجود دو بار تعیین وقت قبلی تا لحظه ارسال این خبر بی‌نتیجه مانده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز