خبرگزاری کار ایران

معاون فنی - عمرانی منطقه آزاد انزلی:

۱۷ پروژه عمرانی در روستاهای انزلی اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۳۳۰

پروژه‌های عمرانی و زیرساختی ۲۸ روستای محدوده این منطقه با همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی امکان سنجی و اولویت بندی شده وسپس به مرحله اجرا می‌رسد.

معاون فنی - عمرانی منطقه آزاد انزلی از اجرای۱۷ پروژه عمرانی روستایی باهمکاری سازمان منطقه آزاد انزلی در سطح روستاهای محدوده این منطقه خبرداد.

به گزارش ایلنا از انزلی، عظیم نوربخش با اعلام این خبر اظهار داشت: این سازمان در سال جاری اقدام به انجام شش پروژه عمرانی در سطح محدوده منطقه کرده و علاوه براین ۱۱ پروژه روستایی نیز در مرحله انجام مناقصه و انتخاب پیمانکار برای اجرا قرار دارد.

وی با بیان اینکه در راستای بهبود محیط روستایی، بالابردن سطح استانداردهای زندگی، توسعه خدمات رسانی به روستائیان و افزایش رضایتمندی ساکنان روستاهای محدوده منطقه، سازمان منطقه آزاد انزلی اقدام به تأسیس واحد عمران روستایی نموده، افزود: پروژه‌های عمرانی و زیرساختی ۲۸ روستای محدوده این منطقه با همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی امکان سنجی و اولویت بندی شده وسپس به مرحله اجرا می‌رسد.

معاون فنی عمرانی سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه ۱۱ طرح عمرانی نیز مراحل تعین پیمانکار و مجری طرح را طی می‌کند اضافه کرد: شن ریزی، زیرسازی و آسفالت حدود دو و نیم کیلومتر از کوچه‌های روستایی، لایروبی سه و نیم کیلومتر از نهرهای زمین‌های کشاورزی و تسطیح یکی ازمسیرهای دسترسی به شهرک صنعتی ناحیه یک منطقه، پروژه‌های در دست اقدام این سازمان است.

وی درخصوص پروژه‌های عمران روستایی اجرا شده گفت: مرمت و بهسازی مساجد، لایروبی نهرهای زمین‌های کشاورزی، دیواره‌سازی رودخانه گلشن، تسطیح و بهسازی معابر روستایی و تجهیز امکانات ورزشی از جمله پروژه‌های عمرانی انجام شده در سطح روستاهای منطقه آزاد انزلی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز